Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
TijmenPompl
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 20 okt 2021, 18:22

Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor TijmenPompl » di 26 okt 2021, 19:22

Hoi allemaal,

Mijn naam is Tijmen. Ik ben een 4e jaar student Food Innovation op de HAS Hogeschool in Venlo. Ik ben een nieuw koffiemerk aan het ontwikkelen, niet voor mijzelf maar voor een goed doel. Hierbij draait het natuurlijk ook om specialty coffee. Ik heb een brander waar ik mee samen werk tijdens dit project en ik ben druk bezig met het sampelen van mijn koffie. Ik zou daarom het super leuk vinden om een middag een tasting te organiseren waarin een aantal koffieliefhebbers de koffie proeven en hier hun ongezouten mening over geven. Het is geheel vrijblijvend en gratis, maar er zit een maximum aan van het aantal mensen dat mee kunnen doen dus stuur mij bij interesse een priveberichtje. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en we er een leuke middag van kunnen maken. Ik zal ter plekke ook nog mijn project verder toelichten, maar dat is iets wat ik voor nu nog niet verklap ;)

met vriendelijke groet,

Tijmen
Laatst gewijzigd door TijmenPompl op do 04 nov 2021, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor bobbee » di 26 okt 2021, 19:43

Welkom Tijmen. Je bent volgens mij de eerste die een commerciële stap zet en iets biedt in plaats van meteen verwacht dat wij met zijn allen jouw product geweldig moeten vinden.
Dat staat je netjes. Wel is het zo dat door het commerciële karakter van jouw post ongeacht goed doel of niet deze in het commerciële deel van Het forum geplaatst moet worden. Dus ik verplaats hem.
Ik woon in Emmen en Venlo is te ver weg om er eventjes heen te rijden.
Succes met het project.