Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
TijmenPompl
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 20 okt 2021, 18:22

Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor TijmenPompl » di 26 okt 2021, 19:22

Hoi allemaal,

Mijn naam is Tijmen. Ik ben een 4e jaar student Food Innovation op de HAS Hogeschool in Venlo. Ik ben een nieuw koffiemerk aan het ontwikkelen, niet voor mijzelf maar voor een goed doel. Hierbij draait het natuurlijk ook om specialty coffee. Ik heb een brander waar ik mee samen werk tijdens dit project en ik ben druk bezig met het sampelen van mijn koffie. Ik zou daarom het super leuk vinden om een middag een tasting te organiseren waarin een aantal koffieliefhebbers de koffie proeven en hier hun ongezouten mening over geven. Het is geheel vrijblijvend en gratis, maar er zit een maximum aan van het aantal mensen dat mee kunnen doen dus stuur mij bij interesse een priveberichtje. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en we er een leuke middag van kunnen maken. Ik zal ter plekke ook nog mijn project verder toelichten, maar dat is iets wat ik voor nu nog niet verklap ;)

met vriendelijke groet,

Tijmen
Laatst gewijzigd door TijmenPompl op do 04 nov 2021, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor bobbee » di 26 okt 2021, 19:43

Welkom Tijmen. Je bent volgens mij de eerste die een commerciële stap zet en iets biedt in plaats van meteen verwacht dat wij met zijn allen jouw product geweldig moeten vinden.
Dat staat je netjes. Wel is het zo dat door het commerciële karakter van jouw post ongeacht goed doel of niet deze in het commerciële deel van Het forum geplaatst moet worden. Dus ik verplaats hem.
Ik woon in Emmen en Venlo is te ver weg om er eventjes heen te rijden.
Succes met het project.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor Pti » di 26 okt 2021, 21:04

Voor mij ook veul te ver helaas, maar leuke uitnodiging.

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor GuidovW » wo 27 okt 2021, 16:34

Idem: Weert is wel een eindje....
Of gelijk een weekendje weg bij doen...... :mrgreen:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

TijmenPompl
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 20 okt 2021, 18:22

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor TijmenPompl » do 28 okt 2021, 20:02

Welkom Tijmen. Je bent volgens mij de eerste die een commerciële stap zet en iets biedt in plaats van meteen verwacht dat wij met zijn allen jouw product geweldig moeten vinden.
Dat staat je netjes. Wel is het zo dat door het commerciële karakter van jouw post ongeacht goed doel of niet deze in het commerciële deel van Het forum geplaatst moet worden. Dus ik verplaats hem.
Ik woon in Emmen en Venlo is te ver weg om er eventjes heen te rijden.
Succes met het project.
Bedankt! Geen probleem, soms beetje zoeken waar dingen geplaatst moeten worden

TijmenPompl
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 20 okt 2021, 18:22

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor TijmenPompl » do 28 okt 2021, 20:02

Idem: Weert is wel een eindje....
Of gelijk een weekendje weg bij doen...... :mrgreen:
Haha zou ik graag willen doen, maar is net iets buiten budget 😉

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor cremalover » vr 29 okt 2021, 10:21

Ik zit vlakbij. Maar doe het niet. Ben liefhebber van donkerdere brandingen en zal mijn ongezouten mening over azijnkoffie niet onder tafels of stoelen steken. Menig beginnende koffie-entrepreneur zal dan snel de handdoek in de ring werpen. Begrijpelijk want ik heb er kijk op.
Wel sta ik open voor het gratis toezenden van lekkere koffie. Als het gratis is zal ik mijn mening bijstellen richting lekker.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor fransg » vr 29 okt 2021, 10:34

;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor bobbee » vr 29 okt 2021, 11:28

Ik zit vlakbij. Maar doe het niet. Ben liefhebber van donkerdere brandingen en zal mijn ongezouten mening over azijnkoffie niet onder tafels of stoelen steken. Menig beginnende koffie-entrepreneur zal dan snel de handdoek in de ring werpen. Begrijpelijk want ik heb er kijk op.
Wel sta ik open voor het gratis toezenden van lekkere koffie. Als het gratis is zal ik mijn mening bijstellen richting lekker.
Ik sta ik er in grote lijnen hetzelfde in.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

TijmenPompl
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 20 okt 2021, 18:22

Re: Liefhebbers gezocht die koffie willen testen

Berichtdoor TijmenPompl » ma 01 nov 2021, 14:00

Ik zit vlakbij. Maar doe het niet. Ben liefhebber van donkerdere brandingen en zal mijn ongezouten mening over azijnkoffie niet onder tafels of stoelen steken. Menig beginnende koffie-entrepreneur zal dan snel de handdoek in de ring werpen. Begrijpelijk want ik heb er kijk op.
Wel sta ik open voor het gratis toezenden van lekkere koffie. Als het gratis is zal ik mijn mening bijstellen richting lekker.
Bedankt voor je reactie. Ik ga geen koffie opsturen. Ik zoek echt zo'n 5 a 10 mensen die langs willen komen om de koffie te proeven en om kort in gesprek te gaan over koffie. Ik ga hier gewoon open in en ik ben op zoek naar mensen die specialty coffee drinken. Het maakt mij verder niks uit wat voor feedback ik terug krijg. Ik zie het nut niet in van een tasting als ik niet open sta voor alle vormen van feedback. Zolang je vriendelijk blijft en het kan onderbouwen mag je alles zeggen wat je wilt.

Ik heb op dit moment wel te weinig aanmeldingen gekregen, ben ik heel eerlijk in. Dus als je alsnog langs wilt komen en je wat mede koffiedrinkers kan optrommelen dan vind ik dat zelfs harstikke leuk.

mvg,

Tijmen


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron