Hey Psst.. PNG

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Pti
Berichten: 3269
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Pti » wo 06 jul 2022, 15:42

Tis ff slikken dat dit zo mooi samen valt, ik dacht die special over 2-3 weken uit te smeren maar zoals het er nu naar uit ziet zijn de bonen na het weekend uitverkocht.

Onwijs bedankt voor jullie support en Warheart voor het extra aanwakkeren :!:

Voor de mensen die nu denken shit, wat doen we daarna dan? Nou volgende maand heb ik nog een hele leuke gewassen Aziatische koffie, van voormalig papaver-telers (hint hint)

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15108
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor fransg » wo 06 jul 2022, 15:46

Schitterend, altijd wat moois in de pijplijn!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor bobbee » wo 06 jul 2022, 18:32

Tis ff slikken dat dit zo mooi samen valt, ik dacht die special over 2-3 weken uit te smeren maar zoals het er nu naar uit ziet zijn de bonen na het weekend uitverkocht.

Onwijs bedankt voor jullie support en Warheart voor het extra aanwakkeren :!:

Voor de mensen die nu denken shit, wat doen we daarna dan? Nou volgende maand heb ik nog een hele leuke gewassen Aziatische koffie, van voormalig papaver-telers (hint hint)
Top! Fijn ook om een goede koffiebrander als lid van het forum te hebben!

Ook die groene bonen inkoop actie waren geweldig. Hint hint.... Afbeelding

En Warheart, jij ook bedankt voor de intentie! Dingen als dit maken het forum compleet vind ik.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Pti
Berichten: 3269
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Pti » wo 06 jul 2022, 19:05

Tis ff slikken dat dit zo mooi samen valt, ik dacht die special over 2-3 weken uit te smeren maar zoals het er nu naar uit ziet zijn de bonen na het weekend uitverkocht.

Onwijs bedankt voor jullie support en Warheart voor het extra aanwakkeren :!:

Voor de mensen die nu denken shit, wat doen we daarna dan? Nou volgende maand heb ik nog een hele leuke gewassen Aziatische koffie, van voormalig papaver-telers (hint hint)
Top! Fijn ook om een goede koffiebrander als lid van het forum te hebben!

Ook die groene bonen inkoop actie waren geweldig. Hint hint.... Afbeelding

En Warheart, jij ook bedankt voor de intentie! Dingen als dit maken het forum compleet vind ik.
Ja, ik zou ze iedere maand wel kunnen doen, maar het werkt twee kanten op, het animo neemt dan ongetwijfeld af en op als het niet te vaak gebeurt meld ik me alleen als ik écht iets bijzonders heb ;) Maar je weet dat je me altijd mag berichten als je ergens naar op zoek bent!

Gebruikersavatar
Warheart
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 14:53

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Warheart » wo 06 jul 2022, 19:32


En Warheart, jij ook bedankt voor de intentie! Dingen als dit maken het forum compleet vind ik.
Oh you, haha. Thanks! Heel graag gedaan

Dit was echt leuk om te doen. Diverse mensen blij, ikzelf blij, en het stralende enthousiasme op een post als dit.

Ik hou dr van! :lol:
Coffee, sleep, Coffee, repeat

Gebruikersavatar
ErikvW
Berichten: 659
Lid geworden op: di 21 dec 2021, 22:21
Locatie: Helmond

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor ErikvW » wo 06 jul 2022, 19:32

Tis ff slikken dat dit zo mooi samen valt, ik dacht die special over 2-3 weken uit te smeren maar zoals het er nu naar uit ziet zijn de bonen na het weekend uitverkocht.
Mede schuldig. Kilootje, nog 5 over. Jullie hebben me te lekker gemaakt...
Bezzera Strega - Niche Zero - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

mr Blanc
Berichten: 551
Lid geworden op: ma 13 jan 2020, 14:22

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor mr Blanc » do 07 jul 2022, 12:25

Top initiatief hoor Warheart. De meesten branden niet thuis en de reacties op de PNG waren zo goed dat ik ook interesse gekregen had. Door jou initiatief dus ook mogelijk gemaakt gebrand! Altijd goed om interesse te meten en daar dan actie op te ondernemen met hulp van PTI in dit geval! :D
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor bobbee » do 07 jul 2022, 15:35

Maar je weet dat je me altijd mag berichten als je ergens naar op zoek bent!
Ik weet je te vinden.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Ruben-
Berichten: 296
Lid geworden op: ma 27 jun 2022, 10:12

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Ruben- » do 07 jul 2022, 17:17

Ik heb ze binnen :D
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.

Gebruikersavatar
ErikvW
Berichten: 659
Lid geworden op: di 21 dec 2021, 22:21
Locatie: Helmond

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor ErikvW » za 09 jul 2022, 08:47

Ik ook. Wat is de advies rusttijd?
Bezzera Strega - Niche Zero - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten