Hey Psst.. PNG

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
Warheart
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 14:53

Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Warheart » di 05 jul 2022, 19:08

Once upon a time...

Hoorde ik via een betrouwbare bron dat er ergens in Amstelveen een "secret stash" gevonden is van een heerlijk koffie boontje uit Papoea Nieuw Guinea (hopelijk schrijf ik dat goed)

Via deze zelfde bron is mij ter ore gekomen dat, indien er een paar mensen interesse hebben, deze boontjes lekker op een woensdag vers gebrand kunnen worden.

Maar! Zoals een auto vaak afslaat als je zachter dan 60 op de snelweg gaat, zo heeft de brandmachien het probleem dat ie bij een batch kleiner dan 5 kilo begint te sputteren en brommen.

Dat willen we natuurlijk niet hebben! Dus wie oh wie, zou mij willen helpen en heeft er nog wel interesse in een paar heerlijke PNG Boontjes?

Ik hoop eigenlijk een hoeveelheidje met hulp van jullie voor volgende week woensdag (13 Juli) bij elkaar te kunnen sprokkelen.

Roept u maar! :oops: :D

EDIT!

Onze oplettende Bobbee wees me er zojuist op dat ik prijsjes vergeten ben (DOM!).

500 gr = 14 eurie
1000gr= 27,50 eurie
4000gr= Voor de ekte verslaafde - 85 eurie

Thanks voor de oplettendheid!

Edit 2:

Zoals hieronder in de reacties te zien, kan er rechtstreeks op de site van de betreffende brander besteld worden, zolang de voorraad strekt..
Laatst gewijzigd door Warheart op wo 06 jul 2022, 07:30, 4 keer totaal gewijzigd.
Coffee, sleep, Coffee, repeat

Wijmaar
Berichten: 365
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 08:06

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Wijmaar » di 05 jul 2022, 19:16

Afbeelding

Ik doe graag mee voor een kilo!

Marc O.
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 23:30
Locatie: Zell am Ziller

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Marc O. » di 05 jul 2022, 19:26

Yep, I'm in!
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor bobbee » di 05 jul 2022, 19:29

Leuke actie maar geen prijs. Ik twijfel nog een beetje want deze hoort eigenijk onder een kopje inkoopacties oid....
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Warheart
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 14:53

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Warheart » di 05 jul 2022, 19:46

Leuke actie maar geen prijs. Ik twijfel nog een beetje want deze hoort eigenijk onder een kopje inkoopacties oid....Afbeelding
Prijs er in gezet, Thanks! Helemaal niet over nagedacht.

Is er een kopje daarvoor die ik gemist heb? :oops:
Coffee, sleep, Coffee, repeat

ErikW
Berichten: 957
Lid geworden op: za 15 apr 2017, 20:48

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor ErikW » di 05 jul 2022, 20:14

Graag 1000 gr met een postzegel!

Pti
Berichten: 3270
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Pti » di 05 jul 2022, 20:41

Volgens mij ben ik Warheart een beetje voor geweest, ondanks dat ik wist dat er iets dergelijks in de pijplijn zat :ugeek: .

We hebben nog ongeveer een half baaltje van deze koffie en ik kreeg er uit meerdere windstreken nog wat vraag naar. Daarom staat ie, zolang de voorraad strekt, als special op de website v/h Hoofdkwartier.

ErikW
Berichten: 957
Lid geworden op: za 15 apr 2017, 20:48

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor ErikW » di 05 jul 2022, 20:46

Heuhhhh??
Waar moet ik nu bestellen? :?:

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor bobbee » di 05 jul 2022, 23:32

Leuke actie maar geen prijs. Ik twijfel nog een beetje want deze hoort eigenijk onder een kopje inkoopacties oid....Afbeelding
Nee hoor, die is er niet maar jouw post bracht mij op een idee...
Inkoopacties zouden een aanvulling kunnen zijn voor de forumleden. Dus even over nadenken.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Marc O.
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 23:30
Locatie: Zell am Ziller

Re: Hey Psst.. PNG

Berichtdoor Marc O. » wo 06 jul 2022, 07:20

We hebben nog ongeveer een half baaltje van deze koffie en ik kreeg er uit meerdere windstreken nog wat vraag naar. Daarom staat ie, zolang de voorraad strekt, als special op de website v/h Hoofdkwartier.
Mooi, besteld!
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron