FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
Froika
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 jul 2020, 13:50
Locatie: Breda
Contacteer:

FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor Froika » di 27 sep 2022, 17:49

Hi koffiefanaten!

Na een vele uren zoeken, branden en proeven van koffies is vanaf vandaag (nationale koffiedag). Onze specialty coffee micro roastery geopend. Als introductievoordeel rekenen wij tot 31-10-2022 geen verzendkosten op onze koffies!

Tot snel :]

Link naar website: https://www.frekko.nl
Volg ons op Instagram:https://www.instagram.com/frekko.nl/

↓Hieronder wat beeldmateriaal met tekst↓
Specialtycoffee.jpg
1/3
WE ONLY OFFER SCA 80+ RATED SPECIALTY COFFEES. IN THE PHOTO ABOVE YOU SEE OUR COLOMBIAN COFFEE FROM THE EL VERGEL FARM IN IT'S GREEN STATE (LOOKS GOOD DOESN'T IT?). LET'S JUMP TO OUR MICRO-ROASTERY.
5.jpg
2/3
THIS KUBAN COFFEE ROASTER IS THE HEART OF OUR STUDIO. WE ROAST MANUALLY, MEANING WE MONITOR THE ROAST FROM START TO FINISH AND ADJUST WHEN NECESSARY. THIS WAY WE CAN ENSURE THE HIGHEST QUALITY FRESHLY ROASTED COFFEES.
6.jpg
3/3
GIVE OUR COFFEES A TRY AND GET FREE SHIPPING UNTIL 31/10/22.
VISIT OUR ONLINE STORE OR VISIT THE FREKKO STUDIO. WE'RE MORE THEN HAPPY POURING YOU A CUP OF COFFEE.

FREE SHIPPING COUPON CODE:
 FREKKOCOFFEE
*NL/BE ONLY
☕︎

FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR

Ruben-
Berichten: 296
Lid geworden op: ma 27 jun 2022, 10:12

Re: FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor Ruben- » di 27 sep 2022, 18:54

Leden van koffiepraat krijgen 50% korting.
Poh, dat is nog eens een aanbieding :D
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.

mr Blanc
Berichten: 551
Lid geworden op: ma 13 jan 2020, 14:22

Re: FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor mr Blanc » do 29 sep 2022, 08:33

Best pittig met een startprijs van 40euro/kg...
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Ruben-
Berichten: 296
Lid geworden op: ma 27 jun 2022, 10:12

Re: FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor Ruben- » do 29 sep 2022, 13:34

Best pittig met een startprijs van 40euro/kg...
50 euro zie ik...
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64

Branden: Aillio bullet r1.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15113
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor fransg » do 29 sep 2022, 13:41

Klinkt alsof er vette winsten worden gemaakt maar ik zou absoluut niet bereid zijn vandaag de dag geld te lenen om een koffiebranderij te beginnen, de elektra- of gasrekeningen van het komende jaar tegemoet te zien, een ruimte te huren nu vastgoedbezitters het onderste uit de huur-kan willen hebben, een forse brander met een commerciële capaciteit te kopen en te (laten) installeren, eventueel (schaars) personeel te werven, zakken en etiketten te (laten) ontwerpen en drukken, voldoende voorraad groene bonen te bestellen voor nu, voor over drie maanden, voor over een half jaar om geen tekorten te hebben, website te (laten) bouwen, klanten te werven (die bijna allemaal eerst kijken hoe goedkoop het elders is), de rente en aflossing op de leningen te betalen van de eerste opbrengst...

Zelfs voor €50/kg zou ik zeggen, laat die beker maar aan mij voorbij gaan.

Dus petje af voor wie het wel aandurft!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13273
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor bobbee » do 29 sep 2022, 13:59


Dus petje af voor wie het wel aandurft!
Niet heel opbeurend maar wel waar! 40 a 50 euro voor een kg koffie is wel veel voor een brander waarvan we niet weten of het Tim Wendelboe kan evenaren. Een proef aktie voor koffiepraat leden zou verheldering kunnen geven, als je daar goed scoort ben je binnen. (hoewel de prijs hoog blijft en ik mij dat persoonlijk niet vaak permitteren naast alle andere hobby kosten.)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Ron74
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 10:30

Re: FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor Ron74 » do 29 sep 2022, 14:44

↓Hieronder wat beeldmateriaal met tekst↓
Ik zou er wel voor kiezen om álle teksten in het engels uit te voeren, of in het NL, of een keuzemenuutje. Nu is het een allegaartje; merendeel is engelstalig, maar teksten bij de espresso apparaten zijn in het NL.

Succes in ieder geval! Moedige en mooie stap.

Gebruikersavatar
Froika
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 jul 2020, 13:50
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor Froika » ma 03 okt 2022, 11:49

Hi, bedankt voor jullie positieve en realistische reacties. :)

Inderdaad is het op dit moment niet gemakkelijk om een koffiebranderij te beginnen, kosten en dus ook risico’s zijn hoger. Toch ga ik deze uitdaging graag aan omdat ik het gevoel heb dat een groter aandeel van de specialty coffee markt de toekomst is.
Hier draag ik graag aan bij omdat ik als jonge ondernemer geloof in een wereld met eerlijke, lekkere, fruitige en licht gebrande koffie.
Ik ben ten slotte net zoals jullie ook een liefhebber van dit fantastisch mooie product.

Specialty coffee is inderdaad duurder dan koffie in de supermarkt of elke andere grote koffie-keten, dit is niet omdat de branders meer marge hebben. Dit is voornamelijk omdat de schakels in deze keten gelijkwaardig aan elkaar staan. Dit heeft tot gevolg dat de boer die zich richt op specialty coffee een eerlijkere prijs ontvangt voor een betere product en dat de rest van de schakels water bij de wijn (of koffie) moeten doen.

Tim Wendelboe is met een overeenkomstige gedachte begonnen met zijn branderij, dat FREKKO ooit zijn status mag evenaren zou waanzinnig zijn. Het gratis verzenden is opgezet als laagdrempelige proef-actie. Mocht je de koffie willen proberen ben je van harte welkom in de studio te Terheijden (vlakbij Breda), in deze studio wordt de koffie ook gebrand.

Wat betreft de website, deze is inderdaad wat rommelig. Bij het opstarten van FREKKO had ik niet verwacht zoveel internationale bestellingen te krijgen. We zijn druk bezig met het her-ontwerpen van de website deze zal in de loop van november (hopenlijk eerder) te zien zijn! Deze website zal volledig Engels zijn net zoals de Instagram pagina.

Zoals gezegd, kom gerust langs voor een kop zelf gebrande koffie! ☕︎
☕︎



FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR

fuel
Berichten: 488
Lid geworden op: za 01 dec 2018, 23:00

Re: FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor fuel » ma 17 okt 2022, 19:58

Had nog cadeautjes nodig dus heb wat koffie bij je besteld. Succes en dat het een groot succes mag worden!
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

Gebruikersavatar
Froika
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 06 jul 2020, 13:50
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: FREKKO - SPECIALTY COFFEE MICRO ROASTERY

Berichtdoor Froika » zo 30 okt 2022, 06:43

Hi Fuel, bedankt voor je bestelling en je positieve woorden!

Heb je de koffie ondertussen al op, hoe is het bevallen? :)
☕︎



FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten