Black friday aanbiedingen 2022

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Black friday aanbiedingen 2022

Berichtdoor bobbee » vr 25 nov 2022, 00:00

Heb je iets leuks gevonden? Deel het alstublieft hier met ons. Leuk voor ons allen!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Black friday aanbiedingen 2022

Berichtdoor bobbee » vr 25 nov 2022, 00:03

Hoofdkwartier aanbieding :

Black friday deal! Je weet niet welke ongebrande groene koffiebonen je krijgt!

6x 1000gram high end ongebrande koffiebonen met een waarde van tussen de €80,- en €90,-

https://www.hoofdkwartier-koffiebrander ... nde-bonen/



Speciale black friday deal, €5 korting op onze huismelange! Gebrand!

https://www.hoofdkwartier-koffiebrander ... ffiebonen/
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Ben70
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 11:50

Re: Black friday aanbiedingen 2022

Berichtdoor Ben70 » do 01 dec 2022, 14:42

Ik heb idd iets leuks gevonden afgelopen week, ik vond een tas met 250 euro op de stoep in een soort van jutte tas, met portemonnaie pasjes en de 250 euro ,ik loop met de tas richting station, zie ik een meisje van rond de 30 met roodhoofd de straat af speuren ze loopt mijn richting uit , ze ziet mij lopen met die tas, en ze trekt een blij gezichtje ,meneer is dat mijn tasje vraagt ze ,ik knik van ja want ik herkende haar van de foto op haar pasje, ze sprak slecht Nederlands maar ze straalde van oor tot oor, dus dat was voor haar maar ook voor mij een mooie dag,,,,,en delen die vondst nee dat doe we niet.
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Black friday aanbiedingen 2022

Berichtdoor bobbee » do 01 dec 2022, 15:09

Ik heb idd iets leuks gevonden afgelopen week, ik vond een tas met 250 euro op de stoep in een soort van jutte tas, met portemonnaie pasjes en de 250 euro ,ik loop met de tas richting station, zie ik een meisje van rond de 30 met roodhoofd de straat af speuren ze loopt mijn richting uit , ze ziet mij lopen met die tas, en ze trekt een blij gezichtje ,meneer is dat mijn tasje vraagt ze ,ik knik van ja want ik herkende haar van de foto op haar pasje, ze sprak slecht Nederlands maar ze straalde van oor tot oor, dus dat was voor haar maar ook voor mij een mooie dag,,,,,en delen die vondst nee dat doe we niet.
Goed verhaal!

Ik doelde in dit topic echter op een mooie black friday aanbieding. Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Black friday aanbiedingen 2022

Berichtdoor Pti » do 01 dec 2022, 15:32

Goeie vondst


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten