Barista workshop website 19gram.nl

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
msteen
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 19 mar 2023, 16:33

Barista workshop website 19gram.nl

Berichtdoor msteen » zo 26 mar 2023, 11:55

Beste leden,

Misschien een ongebruikelijke verkoop maar het is te koop!

Sinds 2019 heb ik mijn eigen website en bedrijf gehad in het geven van barista workshops aan de thuisbarista. De workshops gaf ik naast mijn fulltime baan en deed ik in de avonduren en weekenddagen. Voor mijzelf had ik de limiet op 2 workshops per week gehouden, maar als ik had gewild had ik er makkelijk 3 of 4 per week kunnen doen. Ik heb gedurende die jaren met heel veel plezier de workshops gegeven. Ik vond het zo leuk dat ik graag een carrière switch wilde maken naar de specialty coffee branche, so I did! Nog altijd krijg ik maandelijkse 15 tot 20 aanvragen voor workshops binnen, meestal voor 2 of meer personen. Helaas moet ik die nu steeds teleurstellen.

Ben jij/ken jij woonachtig in de omgeving Rotterdam en vind je het leuk om barista workshops te geven aan de consument? Dan geeft mijn website jouw ambitie misschien wel een kickstart. Neem een kijkje op mijn website en voer wat Google zoekopdrachten uit om te kijken waar mijn site terecht komt.

https://www.19gram.nl/

Prijs: notk

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Barista workshop website 19gram.nl

Berichtdoor bobbee » zo 26 mar 2023, 12:07

Deze aanbieding hoort hier niet daar dit een commerciële uiting is. Ik verplaats hem.

*staat nu op juiste plek.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: Barista workshop website 19gram.nl

Berichtdoor Barista74 » ma 27 mar 2023, 08:35

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Je mag voor de regio Utrecht ze altijd doorsturen natuurlijk.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

msteen
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 19 mar 2023, 16:33

Re: Barista workshop website 19gram.nl

Berichtdoor msteen » ma 27 mar 2023, 10:48

Dank!


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron