Webshop Specialty Coffee Belgium

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
SpecialtyCoffeeBelg
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 12 feb 2024, 21:26

Webshop Specialty Coffee Belgium

Berichtdoor SpecialtyCoffeeBelg » wo 14 feb 2024, 20:22

Hallo

Wij zijn Specialty Coffee Belgium, een kleine start-up webshop. Met onze webshop willen wij de consument voorzien van een gevarieerd Specialty Coffee aanbod van de beste merken die zich in België bevinden. Ons aanbod varieert van tijd tot tijd, dus aarzel zeker niet om geregeld een kijkje te nemen op onze website. Bij vragen of opmerkingen mag je ons gerust contacteren, we staan ook zeker altijd open om merken aan ons assortiment toe te voegen :D

https://www.specialtycoffeebelgium.be/r/knlf

Specialty Coffee Belgium ontstond uit de vriendschap en samenwerking tussen 2 goede vrienden.
Samen ontdekte ze de passie voor Specialty Coffee, vervolgens volgde er een periode van opzoekingswerk, het internet afschuimen en podcasts beluisteren om zo veel mogelijk bij te leren over koffie en dan vooral Specialty Coffee. Samen kwamen ze tot de conclusie dat er nog geen webshop bestond voor Specialty Coffee die meerdere koffies van verschillende merken aanbood binnen België. Het zou toch wel gemakkelijk zijn voor de consument om meerdere merken of smaken te combineren in één bestelling die dan ook nog eens thuis geleverd zou worden, niet? En zo geschiedde…
Specialty Coffee Belgium

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Webshop Specialty Coffee Belgium

Berichtdoor bobbee » wo 14 feb 2024, 21:17

Geen branddatum vermeld bij het aanbod op jullie website. Jullie hanteren 2 tot 8 weken na branddatum als zijnde optimaal? Wil niet zeuren en gun jullie gouden bergen maar waarom zou ik bij jullie bestellen en niet gewoon rechtsreeks bij de brander waardoor ik zekerheid heb van hele verse bonen die niet bijvoorbeeld 6 weken oud zijn?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1506
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Webshop Specialty Coffee Belgium

Berichtdoor Dirk Jan » do 15 feb 2024, 12:29

Of je hier goed zit hangt ervanaf wie je doelgroep is. In de periode voordat ik mij echt ging focussen op goede espresso (jaren 2000 - 2013) gebruikten wij een QuickMill en de eerste 10 jaar daarvan hadden we nog geen molen. Vanaf het moment dat er een molen kwam (2013) zou ik blij zijn geweest met zo'n initiatief. Het zou voor mij een tussenstap zijn geweest in de richting waar ik ben opgegaan. Maar voor korte duur denk ik.
Succes!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
Coffeebandit
Berichten: 61
Lid geworden op: do 23 feb 2023, 10:00

Re: Webshop Specialty Coffee Belgium

Berichtdoor Coffeebandit » vr 16 feb 2024, 15:33

Het is gewoon doorverkoop van verschillende branderijen. Waaronder Caffenation en MOK.


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron