Must have koffiebar/shop/brander/winkel Antwerpen

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Erik82
Berichten: 2858
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Must have koffiebar/shop/brander/winkel Antwerpen

Berichtdoor Erik82 » di 29 mei 2018, 14:17

In Brugge kun je ook heel goed koffie drinken. De meeste zaken daar zijn echter belachelijk duur maar ze hebben daar ook een zaak die Caffenation schenkt en die is betaalbaar en goed. Elke jaar weer naar het Brugs bierfestival dus na vele jaren leer je ook daar wat goede adressen te vinden.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Veel slowkoffie spul

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Must have koffiebar/shop/brander/winkel Antwerpen

Berichtdoor GuidovW » di 29 mei 2018, 18:45

[
Oei, dat was een dure dubbele espresso, zeg! :o
Duur probleem is het niet ..... slecht is het probleem :)
... en ik heb het niet over eoa bier kroeg, ik denk dat in 3 dagen heb ik bij verschillende kwalitatieve bars en restaurants keer of 10 koffie gedronken (restaurants niveau vanaf 75 euro pp voor 3 gangen zonder overdrijvend dure drank) maar coffee verbazend slecht, een keer redelijke espresso gehad. er staan dure machines en molens maar bonen meestal te donker en wordt het niet echt goed gezet. Gemiddeld niveau in Amsterdam is veel hoger.

ja dat viel me in Antwerpen ook op: koffie na een lekkere maaltijd is vaak slecht.
Vind ik in NL trouwens ook vaak hoor.
Is voor mij vaak een afknapper na een lekkere maaltijd.

Daarom let ik er tijdens het eten vaak op wat voor apparatuur er staat en hoe de bediening er mee om gaat
Soms besluit ik dan geen koffie te nemen
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron