Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen ( Update ) 14 november Afrikaanderplein Rotterdam

Alles wat je kwijt wilt of te weten wilt komen op het gebied van koffie-evenementen.
Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen ( Update ) 14 november Afrikaanderplein Rotterdam

Berichtdoor @3aan » za 23 okt 2021, 01:20

Boekhoute België, 3e zondag van oktober 2019 was de laatste draaidag.

Half maart 2020 heb ik alle verplichtingen afgezegd tot Juni 2021
ik werd compleet voor gek versleten, ik had m'n zinnen op 6 juni gezet (gehoopt) nu is het nog bijna een half jaar later.

Heb van alles overmatig ingekocht, laten we hopen dat iedereen zich nog een beetje aan de norm regels houd en er niet veertig man in ene bubs zich op de kar stort, ook al zijn we meerdere malen gevaccineerd, helemaal veilig is het nooit, als er liefhebbers in de buurt zijn, ik sta op het Veldje op het Meuleken nabij nr 44

Uiteraard Malabar op de Compak K8

Maak je kenbaar als forumlid en dan maak ik je een mooie dubbele koffie voor de prijs van een enkele . . .

Klep gaat rond 8:30 open
dan hebben wij er al een uur of 7 opzitten.

Adriaan

Verstuurd vanaf mijn SM-T710 met Tapatalk


Laatst gewijzigd door @3aan op za 23 okt 2021, 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15112
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen na een stilstand van precies 2 jaar!

Berichtdoor fransg » za 23 okt 2021, 04:54

Welkom terug Adriaan!

En succes met het evenement.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen na een stilstand van precies 2 jaar!

Berichtdoor Dirk Jan » za 23 okt 2021, 19:29

Erg leuk om te lezen, succes.
PS ik ben niet in de buurt geweest maar anders zou ik zijn langs gekomen!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

ArjenT5R
Berichten: 349
Lid geworden op: za 16 okt 2021, 00:25

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen na een stilstand van precies 2 jaar!

Berichtdoor ArjenT5R » zo 24 okt 2021, 21:48

Het zal wel aan mij liggen maar wanneer is het nu precies?

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen na een stilstand van precies 2 jaar!

Berichtdoor bobbee » zo 24 okt 2021, 22:30

Niemand weet het.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen na een stilstand van precies 2 jaar!

Berichtdoor gilleko B. » zo 24 okt 2021, 23:13

Leuk,.op naar de zuiderburen




Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15112
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen na een stilstand van precies 2 jaar!

Berichtdoor fransg » ma 25 okt 2021, 09:05

Hoe was het?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen na een stilstand van precies 2 jaar!

Berichtdoor @3aan » ma 25 okt 2021, 18:44

Het is geweldig gelopen op deze derde (3e) Zondag van Oktober!

De stroomkabel lag al klaar via hele vriendelijke mensen daar in de straat welke ik een gepaste vergoeding heb betaald welke overeen kwam met wat ik aan de huidige benzineprijs in de Honda EU30is kwijt zou zijn, leuk dat er zulke behulpzame mensen zijn, ik had er een digitale stroom meter tussen gezet en over de gehele dag tussen 6:30 en 17:30 en vele honderden koffies en tientallen warme Chocomel met / zonder slagroom verder zo'n 12 kWh verbruikt ook nog drie theewater geschonken.

Wij zijn om 2:45 van huis weggereden en om 5:15 ter plaatse, eerst een paar rondjes over de diverse straten gelopen (rommelmarkt) een leuk koffiepercolatortje gescoord welke ook op inductie kan worden gebruikt, zoeen had ik nog niet, ook nog diverse planten voor de verzameling/hobby o.a. een speciale Lidcactus met een doorsnede van 54 cm voor 2 euro, mijn dag was al goed . . .

Uiteraard weer vele bekenden van vorige jaren en plaatsen voorbij zien komen, steevast "we hebben je gemist" en hopelijk weer tot volgend jaar op een of andere markt.

Adriaan het was weer verrukkelijk en top.

Daar doe ik het voor!

PS Uiteraard was er weer Malabar op de molen welke zich zeer statisch gedroeg en sproeide lustig in het rond, mede door het koude windje en tevens opkomende zonnetje maar dat kon de pret niet drukken, zelfs het roerdertje om de koffie beter in het filterbakje te verdelen hing vol, tijdens de dag zeker een tiental keer de molen bijgesteld welke met z'n 83 mm schijven daar normaalgesproken niet veel last van heeft, de voorproever (eerste klantje) had na 2 verstellingen al de smaak te pakken, heb toen zelf m'n eerste koffietje genuttigd, de klant bedankt voor z'n bevindingen en vriendelijk gezegd er straks nog maar een van mij te komen drinken.

PS(2) De markt vind doorgang elke 3e zondag van Oktober
Laatst gewijzigd door @3aan op ma 25 okt 2021, 18:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15112
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen na een stilstand van precies 2 jaar!

Berichtdoor fransg » ma 25 okt 2021, 19:00

Gefeliciteerd met jullie succes en warme ontvangst!
"slechts" 22 kW verbruikt
Wij ouderen weten dat kiloWatt staat voor vermogen en kiloWatt-uur voor verbruik, moet dus kWh zijn ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen na een stilstand van precies 2 jaar!

Berichtdoor @3aan » ma 25 okt 2021, 20:00

Gefeliciteerd met jullie succes en warme ontvangst!
"slechts" 12 kWh verbruikt
Wij ouderen weten dat kiloWatt staat voor vermogen en kiloWatt-uur voor verbruik, moet dus kWh zijn ;-)
1/11/22 Edit, zag zonet dat 22 kWh bezigde was dus 12 kWh
Laatst gewijzigd door @3aan op ma 25 okt 2021, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.


Terug naar “Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron