Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen ( Update ) 14 november Afrikaanderplein Rotterdam

Alles wat je kwijt wilt of te weten wilt komen op het gebied van koffie-evenementen.
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen ( Update ) 14 november Afrikaanderplein Rotterdam

Berichtdoor fransg » do 10 mar 2022, 09:00

Ja zo is het dweilen met de koffiekraan open.

Voor Corona sprak het idee 'rommelmarkt' mij nog weleens aan, bijvoorbeeld als er ergens een radiobeurs was met allerlei oude radiospullen, maar het idee dat daar een hoop andere mensen zouden zijn waar je dan achter en naast staat bij een kraam, dezelfde wc deurknop als 1000 anderen aanraken, dat staat me enorm tegen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Adriaans koffiekar mag het weer eens gaan proberen ( Update ) 14 november Afrikaanderplein Rotterdam

Berichtdoor @3aan » do 10 mar 2022, 11:05

Ja zo is het dweilen met de koffiekraan open.

Voor Corona sprak het idee 'rommelmarkt' mij nog weleens aan, bijvoorbeeld als er ergens een radiobeurs was met allerlei oude radiospullen, maar het idee dat daar een hoop andere mensen zouden zijn waar je dan achter en naast staat bij een kraam, dezelfde wc deurknop als 1000 anderen aanraken, dat staat me enorm tegen.
Nijkerk was vroeger een goede openluchtbeurs voor de radiofiel en technisch geïnteresseerden, naderhand werd het technische oudheden beurs op het dorpsplein van Hoenderloo, waar wij bijna jaarlijks stonden, eerst Nijkerk en later Hoenderloo.

Verstuurd vanaf mijn SM-T710 met Tapatalk

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.


Terug naar “Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron