Re: Amsterdam Coffee Festival 2022
12Bij mij is het geleden van 2016 dat ik geweest ben. Te druk voor mij. Dus waarschijnlijk ga ik dit jaar ook weer niet
13Balen, dacht koop nog wel even een kaartje voor zaterdag, uitverkocht, wordt het ook retedruk, trotzdem wel klote.
️
️
14De drukte staat mij ook tegen. Ik ga d'r wel heen en maak mij naar verwachting ook snel weer uit de voeten
Wel fijn dat we alle corona-gedoe alweer lang zijn vergeten. Een groep mensen opzoeken hoeft niet onmiddellijk tot de dood te leiden.
Wel fijn dat we alle corona-gedoe alweer lang zijn vergeten. Een groep mensen opzoeken hoeft niet onmiddellijk tot de dood te leiden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
15Maar Frans, jij kunt als koffiebrander op de donderdag. Zo blijf je verschoond van de Tia-Maria demo's en het pennen en aanstekers verzamelende proletariaat.
16Oh ja klopt ik heb toegangsbewijs voor donderdag en vrijdag.
Maar hoe dan ook zullen er meerdere mensen in de ruimte zijn dat is haast niet te vermijden.
Maar hoe dan ook zullen er meerdere mensen in de ruimte zijn dat is haast niet te vermijden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
18Integendeel jou wil ik wel zien, ik heb moeite gezichten te onthouden dus mocht je mijn gezicht herkennen zeg het!
19Gaat er nog iemand zaterdag? Dan ben ik er had er wel weer ff zin in…
| Profitec Pro 800| niche zero|v60 | aeropress |1zpresso x-pro s | Genecafe
20
Laatst gewijzigd door fransg op do 30 mar 2023, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.