19 Oktober: Spelen met Lelit Bianca

1
Vrijdag 19 oktober

Opklik voor groot!

Nog even wat belangrijke info over de locatie

Het hek vooraan het verzamelterrein sluit automatisch na 18.00. Als je voor een dicht hek staat of het niet kunt vinden bel je mij op *NULZES* 2857 2593

We zitten rechts achteraan op het terrein. Voorbij de laaddocken zie je een bord hangen met "stalling op eigen risico"
Daar vind je unit #23.

Noorddammerweg 83
1187 ZS Amstelveen
17.00 - 21.00 uur
Laatst gewijzigd door Pti op do 18 okt 2018, 13:58, 3 keer totaal gewijzigd.

Re: 19 Oktober: Spelen met Lelit Bianca

3
Mannen, ik weet nog niet of ik het ga redden. Mijn vrouw gaat ter ere van de herfstvakantie een dagje weg met een vriendin en heeft de auto nodig. Moet even kijken of ik iets kan regelen met oppas voor onze zoon en een auto kan lenen. Ga dus een beroep op opa en oma doen. Hoop dat het lukt. Leuk initiatief en gezellig om elkaar te ontmoeten. Wordt vervolgd
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Re: 19 Oktober: Spelen met Lelit Bianca

6
Er is sowieso lokaal animo, ao. Roman en Frans en in het Bianca topic. Het is natuurlijk ook gewoon even snuffelen bij Vintage-Espresso-Machines en dat trekt ook vast mensen aan.

Er zijn geen aanmeldingen bijgehouden dus kan geen cijfers roepen. Maar er zijn altijd lezers die niet posten.

Had het tijdstip ook al even een uurtje opgerekt tov. de oorspronkelijke eindtijd in de hoop Bobbee nog aan telaten schuiven.