Hee net terug van een dagje coffee event. We hebben ons goed weten te vermaken voor een dagje. Aantal leuke sprekers gehoord. Veel geproefd, maar slechts op 2 plekken echt een excellente koffie geproefd... maar goed je gaat natuurlijk ook niet met je beste boontjes op zo’n dag staan
verder vond ik het als thuisbarista leuk om een keer gezien te hebben maar ook niet iets wat ik elk jaar hoef te doen. Groot deel is wel op horeca gericht was mijn beleving...
Verder ook heerlijke Taiwanese thee van ‘misttea’ geproefd. Was een prettige afwisseling om af en toe de mond even te spoelen met een kopje thee
.
Manlief werd vooral enthousiast van de allereerste filter die we proefden, vervolgens de hele dag lopen zoeken naar iets wat hij lekker vind. Tot slot maar besloten dat we er zelf naar op zoek gaan...en de tentjes waar je zoetigheden kon kopen doen het altijd goed bij hem
Als oogst nog een leuke set gekocht om ook wat serieuzer met filter aan de slag te kunnen: een hario ketel met temperatuurregelaar, een glazen kannetje en de gabi set a met filters. En nog wat oolong thee. Ben benieuwd!