Twee grote meergroepers .4dikke molens.Macap tamper.Tien wist ik dat het wel goed zou komen.
Lekkere koffie.
Re: Oorlogsmuseum Overloon.
2Ok. Fijn dat je daar lekkere koffie hebt gehad!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3Nou ja,dat is voor een museum en dan nog wel een oorlogsmuseum best wel prima!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
4Erg lekker.Dirk Jan schreef: za 28 okt 2023, 19:11 Nou ja,dat is voor een museum en dan nog wel een oorlogsmuseum best wel prima!
5Mooi oud radiospul
In de recente film Golda over de Yom Kippur oorlog komt de Racal ontvanger voor die ik ook heb staan
In de recente film Golda over de Yom Kippur oorlog komt de Racal ontvanger voor die ik ook heb staan
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
6Klopt.Het stond er helemaal vol mee.fransg schreef: za 28 okt 2023, 23:10 Mooi oud radiospul
Ik kom er eens per 7 jaar.Was weer helemaal anders.Nu meer op educatie gericht.Ook naar de jeugd toe .Belangrijk.
Veel buizenspul van General Electric.