Re: Proefpanel: Costa Rica

11
Begin september gebrand, maar wanneer worden ze dan verstuurd naar het proefpanel? Is dat ergens in oktober?
Goedemorgen Martijn, zoals bobbee al vraagt: worden de bonen binnenkort verstuurd??

Hoe langer we wachten, des te ....
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Re: Proefpanel: Costa Rica

14
Barista74 schreef:PB verstuurd.
En dat was nummer 8 ?!

Martijn, kom er maar in svp! ;)
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Re: Proefpanel: Costa Rica

16
Ik heb 5 namen en adressen gekregen per PB en 1 per e-mail. Deze 6 adressen heb ik doorgestuurd naar de aanbieder van de koffie. Ik ga er van uit dat hij de koffie zo snel mogelijk zal verzenden en zie jullie ervaringen dan ook graag tegemoet! Smakelijk alvast!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Re: Proefpanel: Costa Rica

18
Vandaag de 3 zakjes ontvangen, goed verpakt, totaal bijna 1 pond, paste met moeite net door de bievenbus.

Komende dagen testen en proeven.

Gr. Bert
Dalla Corte mini EX4+ (2009) || Baratza Forte || Baratza Virtuoso Preciso 685 || RB flat
Brew: Hario Scale || Abid Clever Dripper || Ubrew || Melitta filters || Bodum Bistro en Braun 3045 molen
Bonen: Blanche Dael (te lopen) || winkels via internet

Re:

20
bobbee schreef:Alle bonen zijn ontzettend donker gebrand... glimmend en glanzend emoji41
Geen flauw idee wat voor emoji gezicht je hierbij trekt, maar het klinkt onheilspellend zo donker en vettig!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino