Proefpanel; Little Roastery

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13278
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor bobbee » vr 28 apr 2023, 11:40

Beste leden!

Het is zover, na jaren een stil topic kan ik ein-de-lijk zeggen dat er weer een proefpanel sessie is!

Het gaat om Little Roastery, die branderij hebben we hier al vaker voorbij horen komen via onze Ome Co en nu kunnen 10 leden meegenieten van deze koffie in ruil voor een mooie review waarin jij beschrijft wat je proeft, welke zetmethode je hebt gebruikt en wanneer je de koffie het lekkerst vindt smaken en waarom.

Little Roastery stelt dus gratis 10 x 300 gram koffie ter beschikking wat inhoudt dat niet iedereen mee kan doen, wanneer er teveel aanmeldingen zijn wordt gekeken naar de activiteit van een lid op ons forum en hoor je vanzelf of je meedoet.

Wil je meedoen en 1 van deze koffies grondig proeven? Reageer dan snel op dit bericht + stuur een PB naar mij met je naam en adresgegevens + welke koffie je hebt gekozen.
Uit de aanmeldingen kiezen wij 10 deelnemers waarna Little Roastery je de koffie toestuurt.

Gekozen kan worden uit de volgende 2 koffies:

No. 42 Sumatra Giling Basah
https://littleroastery.nl/products/n%c2 ... ling-basah

Nº7 Costa Rica Amapola Tarrazu (LIGHT ROAST)
https://littleroastery.nl/products/litt ... costa-rica

Enige wat wij verwachten is dus een leuke, goede en informatieve review voor de brander hier in dit topic vergezeld van foto's en/of video. Ter inspiratie kun je even kijken bij oudere reviews en zodoende een aantal punten afgaan om tot een serieuze review te komen.

Tot gauw!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

RareEarth
Berichten: 24
Lid geworden op: za 23 mei 2020, 21:37

Re: Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor RareEarth » vr 28 apr 2023, 11:52

Hey, dat klinkt leuk.

Ik wil wel meedoen met de no 42 Sumatra .

Review volgt vanzelfsprekend.
Lelit MaraX - Niche Zero - Comandante C40

Douwetje
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 21 sep 2022, 16:12

Re: Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor Douwetje » vr 28 apr 2023, 11:55

Wat een leuk initiatief!
Het lijkt mij erg leuk om mee te doen, ik ben benieuwd naar de Nº42 Sumatra. Ik ben nog relatieve beginneling en ik weet dat ik niet het meest actieve lid ben, dus als andere mensen voor worden gelaten vind ik dat natuurlijk jammer, maar wel begrijpelijk.

Gebruikersavatar
Madencio
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 17 jun 2020, 14:00
Locatie: Alkmaar

Re: Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor Madencio » vr 28 apr 2023, 12:06

Ik doe mee!

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

... / DF83

maurice1
Berichten: 347
Lid geworden op: za 13 aug 2022, 16:30

Re: Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor maurice1 » vr 28 apr 2023, 12:11

Ik doe heel graag mee!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1515
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor Dirk Jan » vr 28 apr 2023, 13:42

Ja, dat lijkt me een avontuur. Wil de No 42 graag reviewen, ik ben wel van de pure chocolade en dat met kruidnagel, dat moet echt een aards feestje worden ;-)
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

jelveen
Berichten: 70
Lid geworden op: do 16 jun 2022, 22:05

Re: Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor jelveen » vr 28 apr 2023, 14:22

Ik doe ook graag mee voor de Sumatra, op mijn Silvia/niche combi ben ik nog niet goed in lekkere koffie zetten met light roasts. Mochten die er alleen nog maar zijn laat ik hem graag aan mensen die er waarschijnlijk meer plezier van hebben. Uiteraard zal ik mijn bevindingen uitgebreid beschrijven als ik met de No42 mee mag doen!
Laatst gewijzigd door jelveen op vr 28 apr 2023, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor GuidovW » vr 28 apr 2023, 14:37

:) Ik heb ze toevallig allebei in huis van Little Roastery.
Ondanks de frisse zurigheid geeft de no 7 toch een lekkere espresso.

Leuk initiatief!
Laatst gewijzigd door GuidovW op vr 28 apr 2023, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Ruben-
Berichten: 296
Lid geworden op: ma 27 jun 2022, 10:12

Re: Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor Ruben- » vr 28 apr 2023, 14:51

Wat leuk! Ik doe graag mee met Nº7 Costa Rica Amapola Tarrazu (LIGHT ROAST).
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.

Gebruikersavatar
ErikvW
Berichten: 659
Lid geworden op: di 21 dec 2021, 22:21
Locatie: Helmond

Re: Proefpanel; Little Roastery

Berichtdoor ErikvW » vr 28 apr 2023, 16:32

Ik zou het ook wel leuk vinden om mee te doen, met de No 7. Bovendien zou ik me kunnen voorstellen dat een ander forumlid bij mij langs komt en we ervaringen kunnen delen. Bijvoorbeeld iemand die een forse flat burr maler heeft zodat we mijn Niche ermee kunnen vergelijken. Alternatief pak ik graag mijn Niche in en ga ik bij iemand op bezoek.
Bezzera Strega - Niche Zero - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™


Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron