Wannahave espressomelanges van Brandmeester's

1
Proef nu! De wannahave espressomelanges van Brandmeester's

Zoals bekend, drongen dit jaar drie van de Brandmeester's baristi door tot de finale van de Dutch Barista Championships: Angelo van de Weerd, Victor Constandse en Francesco Grassotti. Zij delen niet alleen de passie, maar ook de espresso's van Brandmeester's en het vakmanschap om deze unieke espresso's als meester barista te bereiden.

Van de 12 kampioensespresso’s die in de finale zaten, bleken maar liefst 3 espresso's door Brandmeester's gebrand. Deze melanges zijn in de afgelopen periode in beperkte oplage verkocht in de Brandmeester's brandstores, Brandmeester's webshop en bij de Brandmeester's wederverkooppunten die te vinden zijn door heel Nederland!

Voor de 'koffiegekken' onder ons stelt Brandmeester's acht setjes van deze drie espresso’s ter beschikking voor het proefpanel van http://www.koffiepraat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

De eerste acht geïnteresseerden krijgen de Mad Science Coffee van Angelo, Victors Originele Coffee Melange en de Espresso D'Ascoli Satriano van Francesco opgestuurd. Graag horen wij of jullie koffiepraters de Brandmeester’s espresso’s ook bij de top vinden horen!

Afbeelding

Re: Wannahave espressomelanges van Brandmeester's

10
rbenus schreef:ik zie trouwens ook dat de forumtijd nog niet op wintertijd staat?
:?:
Scherp opgemerkt! Ik heb het in de forum instellingen aangepast maar je kunt het ook zelf in je gebruikerspaneel instellen (Gebruikerspaneel > Forum instellingen > Zomertijd is in gebruik ja/nee).

Ik heb het gevoel dat de globale instelling van het forum de gebruikersinstelling daarin niet overschrijft... maar ik kan me vergissen.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu