Hoe werkt het proefpanel?

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
Gebruikersavatar
Koffieboontje75
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 10 mar 2013, 16:52
Locatie: Antwerpen

Re: Hoe werkt het proefpanel?

Berichtdoor Koffieboontje75 » di 12 mar 2013, 19:31

Dit vind ik een erg leuk initiatief van Koffiepraat.be.
Als ik wat meer bekend wordt op dit forum zal ik mij op den duur denk ik ook opgeven voor het testpanel.
Het lijkt me hartstikke leuk!

Succes iedereen!
Stay calm and drink coffee

BeansXL
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 15:35

Re: Hoe werkt het proefpanel?

Berichtdoor BeansXL » za 29 jun 2013, 17:27

Ik zal binnenkort een proefpanel beschikbaar zijn, ik ben bezig met de import exclusief distributeur te worden van een aantal merken gebrande koffie uit Zuid en Midden Amerika en Angola. Zodra er meer bekend is laat ik wel wat weten. Eventueel een keertje groene koffie kan ook!
www.beansxl.nl webshop voor groene koffie, grotere partijen prijs op aanvraag. Zit je soort er niet bij laat het mij weten.

hrichard
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 12:33

Re: Hoe werkt het proefpanel?

Berichtdoor hrichard » ma 01 jul 2013, 21:28

Leuk, ben benieuwd. Geen super koffiekenner, maar zou zeker mee willen doen.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo

Rene en Theo
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 20 dec 2013, 20:03

Re: Hoe werkt het proefpanel?

Berichtdoor Rene en Theo » za 21 dec 2013, 11:58

Ook ik wil me graag aanmelden voor het proef panel. Heb jaren geleden een lavazza machine gehad, met losse , bijpassende bonenmaler. Echter, toen heb ik maar een beetje aangerommeld. Van onderhoud en in's en out' s geen idee. Later een saeco automaat gehad. Was echter na 6 jaar op. Toen voor het gemak gekozen,en een nesspresso machine gekocht. Op zich niets mis mee, maar toch, de interesse naar èchte koffie bleef sudderen. Nu een Rocket cellini premium plus V2 gekocht, met Compak k3 touch molen. Veel research gedaan,en dit is er uit gekomen. Maandag wordt de machine geleverd,ben benieuwd.
Als het mogelijk is wil ik dus meedoen aan het proefpanel. Aan ervaring misschien wat tekort, maar wordt door enthousiasme ruimschoots gecompenseerd! :D

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Hoe werkt het proefpanel?

Berichtdoor bobbee » za 21 dec 2013, 12:07

Er is op dit moment geen aanmelding van een brander die zijn bonen beschikbaar stelt voor een proefsessie. Het forum moet je dus in de gaten houden en wanneer je je kunt aanmelden direct doen.
Gefeliciteerd met je nieuwe Rocket, goede keus! Het zou leuk zijn als je je voorstelt in het topic daarvoor en dan wat mooie foto's plaatst van je machine en de koffie die je eruit haalt wanneer je hem binnen hebt!

http://www.koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=17
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron