Bakkie gedaan in de Witte de Withstraat Rotterdam

In het proefpanel kan iedere bezoeker van koffiepraat plaatsnemen. Hoe het werkt? Simpel!
Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Bakkie gedaan in de Witte de Withstraat Rotterdam

Berichtdoor @3aan » zo 01 jun 2014, 16:36

Vandaag enkele kleine rommelmarkten bezocht, waar niet veel te halen was, de koffie bij de Chinese loempiaverkoper zie ik sowieso niet zitten en daar heb ik dan ook vriendelijk voor bedankt, oploskoffie voor 1,50 in een automatenbekertje met als toppunt Stuifkoe.

Terug naar huis door de W de W straat gereden daar zagen we een op het oog leuk zaakje wat mensen op het terrasje, wij naar binnen (wij is m'n maat en ik) even naar de machine gekeken, mooi schoon en een mooie GOD ernaast (molen) alleen wat jammer was de Friesche Vlag lang lekker, stond gezellig in het zonnetje te zweten naast de machine.

Bij de vraag wat die op de molen had wist die te vertellen het is 100% Arabica, welke dan?
Even de zak uit de vuilnisbak pakken, ok dat kan een voor mij onbeduidend merk met een branddatum van 9 mnd terug want de tht was augustus 14, het was dus hele goede koffie want hij kostte dubbel zoveel als die bij de supermarkt vandaan, mooi schoolbord met de verschillende producten vermeld echter zonder prijzen, die stonden op de menukaart, daar heb ik er een van in m'n zak gestopt en m'n maat is een geinponem en stond grapjes te maken over de broodjes, o.a. over de scharrel Rosbief of ik die weleens in de wei had zien staan, dus ik zeg ja die stond naast de scharrel bal gehakt :D

Inmiddels hadden we toch maar 2 Cappu's besteld en de beste man vertelde dat die zo'n beetje de beste koffie van de hele wijk had, dat beloofde wat dus ik zeg we zullen het zien en m'n maat maakte nog een opmerking draait die koffieboer zich om of we het leuk vonden om de draak te steken met de bedoening en hoe ik het zou vinden als ik een tentje zou runnen, oh dat doe ik ook 8-) , een toeschouwer vroeg vriendelijk waar ik die zaak had en ik noemde de naam van m'n Kar.

Inmiddels 2 Koffies geserveerd gekregen in een luxe set kopjes, dat beloofde wat.

De beste man vroeg hoe we de koffie vonden en ik heb wijselijk gezegd dat ik dat voor mezelf hield, gelukkig vroeg die niet door, de koffie was waterig teveel slecht geschuimde melk, microfoam was niet te bekennen, lauw dus daar kom ik nooit meer en zeker niet in die hele wijk want die beste man had immers de beste koffie :o

M'n Maat die nooit klaagt over koffie vroeg op de weg naar de auto wat ik nou van de koffie vond, dus ik vertelde het en hoj zei dat die het zowat daar in de tent al kenbaar wilde maken.

Hieronder een deel van het hilarische menu.

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Joep
Berichten: 647
Lid geworden op: do 25 sep 2008, 19:06
Locatie: Eindhoven

Re: Bakkie gedaan in de Witte de Withstraat Rotterdam

Berichtdoor Joep » ma 02 jun 2014, 00:06

vegataries.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60


Terug naar “(Horeca) proefpanel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron