Re: gespot
1462Die hoort niet weggemoffeld te worden onder een keukenkastje, maar moet pontificaal in je woonkamer staan op een designtafeltje
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario
1463Wat ik me nu afvraag: bestaan er geen molens met maalschijven die een compromis vormen tussen conisch en vlak? Dus een beetje conisch maar dan onder een vlakkere hoek dan gewoonlijk. Dat lijkt me een interessante niche-markt.
ECM Classika PID met FC | Niche Zero | AeroPress | IT-CBR-01 (SkyWalker)
1464Die bestaan niet voor zover ik weet. Wel heb je de versalab en Cimbali max met conische voorbreker en platte maalschijf maar de platte schijf is de schijf die de maling bepaalt. 64mm dus.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1465Lijkt op die van @3aan... Die had (ook) zoiets gebouwd volgens mij.gilleko B. schreef: wo 19 mei 2021, 15:15Tis te koopB003 schreef:We zitten eigenlijk te wachten op een maler met een dubbele set maalschijven en de rest gedeeld. Met een handig routeringssysteem on de bonen langs de juiste schijven te leiden.
Espresso en filter uit 1 machine.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
1469Nog nergens een video van kunnen vinden
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1470€ 6000
Vervoegbaar in 45 werkdagen, dat kan dus 9 weken zijn als je full time werkt maar voor part time werkenden kan de wachttijd veel langer oplopen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino