COVID-19 & de koffiewereld

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Dirk Jan

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor Dirk Jan » wo 06 okt 2021, 16:14

En niemand vindt het een probleem dat je een QR code krijgt omdat jij je hebt laten injecteren en anders geen toegang meer krijgt tot bepaalde dingen die voorheen wel voor iedereen toegankelijk waren?
Ja, dat vind ik wel een probleem, maar in het hier en nu kies ik ervoor die QR-code wel te gebruiken, mijn business moet ook doorgaan.
Machine voor mijn vrouw: Jura Ena Micro 1. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

gilleko B.

Berichtdoor gilleko B. » wo 06 okt 2021, 17:54

En niemand vindt het een probleem dat je een QR code krijgt omdat jij je hebt laten injecteren en anders geen toegang meer krijgt tot bepaalde dingen die voorheen wel voor iedereen toegankelijk waren?
Dat was een jaar geleden een complotterig idee van de zotte en nu is het OK en acceptabel?

Ik begrijp dat niet. Sorry.

Maar ik laat het los. Ga er niet meer op in want het lijkt niets uit te maken en iedereen doet maar met zijn QR code. Op naar de toekomst hoe die dan ook moge uitpakken. Afbeelding
Zo is het helaas, heldere analyse Bobbee!

Afbeelding

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » do 07 okt 2021, 19:33

LONDINIUM R24 - etzMAX - Baratza Forté - COMPAK R120-> GRRR - Mignon XL - Pavoni - FZ94 - Tonino

gilleko B.

Berichtdoor gilleko B. » wo 13 okt 2021, 15:15

Terug naar “Leuk en interessant”