Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

211
bobbee schreef: ma 21 feb 2022, 08:16 Maar wat heeft hij nou precies gemaakt? Zijn dit geen bestaande onderdelen?

Custom made: naar de specificaties van de klant gemaakt, je mag ook lezen samengesteld.
Zelf heb ik het gereedschap niet en dan waardeer ik het dat iemand als Willem van Oijen de filterdrager als service in elkaar zet. Als klant ben ik zeer tevreden over het resultaat (dat is trouwens ook de enige relatie ;) ).
Bezzera Magica - Eureka Mignon XL - Demoka M203 - Clever Dripper

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

212

JWK schreef:
bobbee schreef: ma 21 feb 2022, 08:16 Maar wat heeft hij nou precies gemaakt? Zijn dit geen bestaande onderdelen?

Custom made: naar de specificaties van de klant gemaakt, je mag ook lezen samengesteld.
Zelf heb ik het gereedschap niet en dan waardeer ik het dat iemand als Willem van Oijen de filterdrager als service in elkaar zet. Als klant ben ik zeer tevreden over het resultaat (dat is trouwens ook de enige relatie ;) ).
Ok. Fijn ja, iedereen blij. [emoji106]
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

213
Normaal gesproken houd ik niet van die dunne dubbelwandige glaasjes al is het een zeer fraai gezicht. Het voordeel van die dingen is tegelijk het grote nadeel ervan: het houdt de espresso langer heet.

Dan brand ik dus eerst mijn lippen en moet wachten tot het drinkbaar is.

Echter, er stonden er twee bij het vuilnis samen met nog wat puntgave keukenspullen, deels nog in winkelverpakking dus zo'n aanbieding kon ik niet laten schieten. De buurt gaat er de laatste jaren op vooruit en de welgestelden willen nog weleens wat mooie dingen buiten gooien.

Ik heb de espresso (een HELE mooie Panama, groen bij de Hoofdkwartier vandaan) in een gewoon kopje gezet, vandaar meteen overgegoten in het glaasje en zo kon ik er onmiddellijk van genieten!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

216
Deze week even afgezakt naar de andere kant van de wereld en (heel webig natuurlijk ;) ) mijn slag geslagen.
Even bij Option-o kunnen inkopen: mini, 64, 100.
Dan goed voorzien voor french, vakantie en groot plat.
Als die binnen zijn en uitgetest kan er weer wat ander spul in de verkoop natuurlijk.
Ben benieuwd wanneer het allemaal gaat binnenkomen.
Lekker lang nieuwsgierig wachten!
En daar was ik zo goed in! :lol:

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

218
ErikW schreef:Deze week even afgezakt naar de andere kant van de wereld en (heel webig natuurlijk ;) ) mijn slag geslagen.
Even bij Option-o kunnen inkopen: mini, 64, 100.
Dan goed voorzien voor french, vakantie en groot plat.
Als die binnen zijn en uitgetest kan er weer wat ander spul in de verkoop natuurlijk.
Ben benieuwd wanneer het allemaal gaat binnenkomen.
Lekker lang nieuwsgierig wachten!
En daar was ik zo goed in! [emoji38]
Dat is prachtig! Maar ik weet niet meer wat je nu hebt staan.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’