https://www.instagram.com/reel/Cz02TD3P ... M1YmI2Ng==

Berichtdoor gilleko B. » zo 19 nov 2023, 13:27
Berichtdoor omeCo » zo 19 nov 2023, 14:17
Ach ja, zo is het ook. Je bent gewoon een tevreden mens. Fijn.Ik dacht heel even "hee is dat niet een van die nieuwe malers waar zoveel over te doen is?" maar ten eerste ik kan al die nieuwe dingen niet uit elkaar houden en weet niet meer of die nu precies die ene is die men geweldig vindt, al moet men dan vast en zeker maalschijvenset X of Y erbij kopen en uitlijnen en inmalen en ga zo maar door, dan word ik al een beetje minder hebberig.Ik zou hem zeker kopen. Hij zal je verrassen, zeker qua smaak.
En zo niet, dan verkoop je hem voor dezelfde prijs. En mocht je er wat bij inschieten, dan ben je voor weinig geld weer wat wijzer.
Voorts, het geouwehoer met de verkoper, duurt altijd even voor ik weer weg kan en later hetzelfde met de volgende koper, je moet maar afwachten wanneer zo iemand weer opkrast.
Verrassingen genoeg in het leven
Berichtdoor omeCo » zo 19 nov 2023, 14:20
Klopt maar in de winkel kost hij meer dan €650. Zijn er vast genoeg die hem hebben gekocht om door te verkopen. Ik hield dat ook wel in het achterhoofd moet ik zeggen. Is het niks dan verkoop ik het. Gelukkig vind ik het niet niks en ben ik erg blij met m’n aanwinst!!Denk je echt dat hij Frans nog kan verrassen op smaak naast dat arsenaal aan malers?
En is de prijs niet een beetje hoog, hij ging toch voor stuk minder over de toonbank bij de kickstarter?
Berichtdoor Keyser » zo 19 nov 2023, 14:53
Net zo duur als in de winkel toch? Of is dit een ander model?Klopt maar in de winkel kost hij meer dan €650. Zijn er vast genoeg die hem hebben gekocht om door te verkopen. Ik hield dat ook wel in het achterhoofd moet ik zeggen. Is het niks dan verkoop ik het. Gelukkig vind ik het niet niks en ben ik erg blij met m’n aanwinst!!Denk je echt dat hij Frans nog kan verrassen op smaak naast dat arsenaal aan malers?
En is de prijs niet een beetje hoog, hij ging toch voor stuk minder over de toonbank bij de kickstarter?
Berichtdoor omeCo » zo 19 nov 2023, 15:49
Die bij motocoffee is een ander model. Die is niet geschikt voor espresso.Net zo duur als in de winkel toch? Of is dit een ander model?Klopt maar in de winkel kost hij meer dan €650. Zijn er vast genoeg die hem hebben gekocht om door te verkopen. Ik hield dat ook wel in het achterhoofd moet ik zeggen. Is het niks dan verkoop ik het. Gelukkig vind ik het niet niks en ben ik erg blij met m’n aanwinst!!Denk je echt dat hij Frans nog kan verrassen op smaak naast dat arsenaal aan malers?
https://motocoffee.nl/product/timemore- ... e-grinder/
Bij van Pommeren €698
Zie geen voordeel om hem voor hetzelfde geld dan op Marktplaats te halen
Berichtdoor HeinK » ma 20 nov 2023, 16:57
Berichtdoor HanR » ma 20 nov 2023, 20:33
Berichtdoor Ypuh » di 21 nov 2023, 10:32
Berichtdoor omeCo » do 23 nov 2023, 21:38
Terug naar “Leuk en interessant”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Deze website is een onderdeel van de Jong Media & Concepts en is dé online plek voor koffieprofessional en de thuisbarista. Hier vind je antwoord op al je vragen, lees je interessante reviews en hoor je het laatste nieuws.