Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1716
gilleko B. schreef: wo 15 mei 2024, 09:07
fransg schreef:(Ik heb nu bij de https://www.rotterzwam.nl/ oesterzwammengebroed besteld voor de emmer koffiepucks!)
Ahaa dat zijn die lieden die in het mislukte tropisch golfzwembad aan de Maas zwammen kweken en Vedet bier verkopen. Ben er nog nooit binnen geweest. Zal een kijkje nemen.

[emoji477]️
Leuke tent, zeker als je in je jeugd naar datzelfde zwembad ging! :D ze verkopen daar ook bitterballen etc van de paddestoelenmet koffie mayo ;)
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1719
Ja geheel 3D print, je kunt ook andere kleuren bestellen.

Het is heel erg leuk natuurlijk om af en toe zomaar even 18.5g bonen te laten doseren, dan hoef ik daar niet per se espresso van te maken, gaat gewoon terug in de bean counter!

:lol: :lol: :lol:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1720
fransg schreef:Ja geheel 3D print, je kunt ook andere kleuren bestellen.

Het is heel erg leuk natuurlijk om af en toe zomaar even 18.5g bonen te laten doseren, dan hoef ik daar niet per se espresso van te maken, gaat gewoon terug in de bean counter!

[emoji38] [emoji38] [emoji38]
Ja ontzettend leuk en vernuftig!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’