Meta datacenter Zeewolde en div zijpaden

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 14 mei 2021, 14:47

Ik denk dat zo'n 'branding' de vaccinatiebereidheid wel zou doen toenemen onder de 'luxewappies' als men ze zo mag noemen, die hun 'wetenschap' uit de Happinez halen.

De vaccinatiebeluste medemens gooit niet met stenen naar politie en tuigt geen BOA's af zoals gister in de trein.

Maar je zou kunnen zeggen, die anti-mensen zouden niet zo agressief zijn als de arrogante mensen die zich op wetenschap baseren niet zo neerbuigend zouden doen naar hen. Daar zit wel wat in natuurlijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 14 mei 2021, 15:24

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » vr 14 mei 2021, 17:35

Leuke actie voor als je het vaccin neemt:

https://gratistestamentmaand.nl/

En om de verdeeldheid tegen te gaan nog een leuke actie voor degene die het vaccin niet nemen:

https://gratistestamentmaand.nl/

Ik heb vandaag DE brief gehad. Ik ga nog even denken welke acite ik kies. Oh nee! Het is alleen voor hoogbejaarde van 55 en ouder....wederom verdeeldheid gecreëerd.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor we tigers » vr 14 mei 2021, 17:46

Ik heb een vaccinatie afspraak staan voor maandagochtend en daar ben ik ontzettend blij mee. Ik heb diabetes type 1 en ik heb in oktober COVID gehad en daar ben ik een behoorlijke tijd mee zoet geweest. Mijn vrouw kampt nog steeds met de naweeën vsn haar besmetting. Ik werk in het VO en vlak voor de meivakantie klotste de Corona tegen de plinten omhoog met meerdere zieke collega’s. Je voelt je als docent bijna een lopende schietschijf.

En ik hoef er niet eens voor naar de Apple store ;)
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 14 mei 2021, 18:00

Ik heb een vaccinatie afspraak staan voor maandagochtend en daar ben ik ontzettend blij mee. Ik heb diabetes type 1 en ik heb in oktober COVID gehad en daar ben ik een behoorlijke tijd mee zoet geweest. Mijn vrouw kampt nog steeds met de naweeën vsn haar besmetting. Ik werk in het VO en vlak voor de meivakantie klotste de Corona tegen de plinten omhoog met meerdere zieke collega’s. Je voelt je als docent bijna een lopende schietschijf.
Een vriend van me is twee jaar terug vervroegd opgehouden met lesgeven -- hij had heel vaak een verkoudheid, bronchitis of erger van die volle klassen pubers. Daarna geen last meer gehad.

Je hoort bijna vaker van nare klachten, fysieke ongemakken en ziekenhuisopnames van mensen die Covid-19 hebben gehad dan van mensen die iets aan een vaccin hebben overgehouden. Dat geeft te denken. Mogelijk is de ziekte zelf in veel gevallen heftiger dan het vaccin.

Ik heb prik 1 ook al binnen, weliswaar het ordinaire AstraZeneca maar ik ben er dik tevree mee.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » vr 14 mei 2021, 18:41

Ik heb een uitnodiging binnen




Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » vr 14 mei 2021, 20:08

Ik heb een uitnodiging binnenAfbeelding

Afbeelding
Ik zit beetje in zak en as. Ben 43 en vandaag dus die uitnodiging gehad. Rede, u heeft een verhoogd risico op klachten door covid19.
Ja, nou dat ook nog. Ik heb al van alles gehad wat niet door C19 kwam, allemaal overwonnen, hersteld en voelde mij opperkrachtig want wie doet mij na! Maar nu die brief en die ene zin....die overtuiging van de brievenschrijver dat ik niet krachtig genoeg zou zijn....
Afgelopen jaar liep ik dagelijks triomfantelijk naar de brievenbus met het idee, die brief die sturen ze mij niet want ik heb alles onder controle en dat weten ze daar bij het RIVM. Maar ik hoor er toch bij. Die groep. Balen.

AfbeeldingAfbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 14 mei 2021, 20:11

Better safe than sorry!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » za 15 mei 2021, 21:17

Ik voel met Bobbee mee. Ik probeer ook van een soortgelijk dilemma af te komen. Dan maar even kijken wat er op YouTube bekend is.


https://youtu.be/7ZoQEVNDzsM



Afbeelding


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » za 15 mei 2021, 21:40

Ik voel met Bobbee mee. Ik probeer ook van een soortgelijk dilemma af te komen. Dan maar even kijken wat er op YouTube bekend is.


https://youtu.be/7ZoQEVNDzsM



Afbeelding
Haha ha! En klaar.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron