Meta datacenter Zeewolde en div zijpaden

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » vr 20 mar 2020, 09:25


‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor we tigers » vr 20 mar 2020, 11:16

Weer goed verwoord door meneer Hoffmann.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » za 21 mar 2020, 10:09

Een informatief filmpje voor iedere koffiedrinker van het forum. Want ik wil geen 1 van jullie missen hier, dus kijken! Want we doen allemaal wel heel bijdehand met koffie, maar wat weten we nou eigenlijk helemaal van een virus? Nou? Precies! Helemaal niks!

HIER!
https://www.npostart.nl/VPWON_1296573

en als die het niet doet....
https://nlziet.page.link/Rb9JC5oU3EVyAEyg9
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » za 21 mar 2020, 11:53

Om een indruk te krijgen van hoe het is als je ziek wordt:

https://www.rawstory.com/2020/03/medica ... -patients/

Niet om je ongerust te maken maar toch fijn als je het niet krijgt
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » za 21 mar 2020, 12:06

Die indruk is niet helemaal juist want er zijn ook heel veel mensen die milde klachten hebben. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Dus als ik het krijg ga ik er vanuit dat ik milde klachten krijg.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » za 21 mar 2020, 12:15

Ja als het enigszins kan is het verstandig om het bij de zeer milde klachten te houden. Dat verdient de voorkeur, ook van het ziekenfonds.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » za 21 mar 2020, 12:31

En, vergeet ook de andere enge infectie ziektes, virussen niet nu er 1 is die de overhand krijgt van de aandacht!
Want loop je zo'n andere ziekte op voor corona dan heb je hele grote kans dat je geen milde klachten hebt wanneer je corona oploopt.

Lekker aan de vitamine C, al is het alleen al voor het gevoel dat je het voor bent door de C te nemen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » za 21 mar 2020, 12:41

Het is een droevige tijd voor vele andere ziektes die het nu heel zwaar hebben doordat iedereen zijn handen wast. Heel veel poepbacteriën blijven zo ongebruikt of worden met het sop weggespoeld en denk eens aan de soa’s die het in de winter toch al niet makkelijk hebben omdat er dan weinig overdracht plaatsvindt in plantsoenen, duinpannetjes en afwerkplaatsen. Juist nu de lente komt en normaal gesproken de chlamidia tot volle bloei komt, houden mensen afstand en tengevolge van video chats sterft zo menig virus een hele nare dood.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5584
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » za 21 mar 2020, 12:48

Ik vraag mij af of een desemstarter nog wel zal lukken, zo niet, dat is weer goed voor gist brocades. Ik zie hier een nieuwe complottheorie

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » za 21 mar 2020, 12:50

Hebben jullie geen droge huid dan, van de handen bedoel ik dan. Door al dat wassen droogt het ontzettend uit.
Ik wil mij daar niet te druk om maken maar ik doe het toch en deel het hier. Goed nieuws, want zolang ik mij daar druk om kan maken gaat het eigenlijk ontzettend goed!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron