Meta datacenter Zeewolde en div zijpaden

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 17 sep 2021, 22:35

Geweldig!

Zie je wel dat (al dan niet gekozen of benoemde) leiders ook heel goed kunnen zijn! Tenminste in Amsterdam dan he.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2330936 ... -coronapas

Amsterdam - Burgemeester Halsema gaat niet actief handhaven op de naleving van de coronaregels en de coronapas. De stad zal alleen optreden bij excessen, vertelde Halsema vanmiddag tijdens de raadsvergadering.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » vr 17 sep 2021, 23:09

Waarschijnlijk omdat bij controles er weer extra controleurs nodig zijn om de wetsdienaren te controleren. Politiebonden were slightly pissed. Maar ihkv van "ga nu echte criminaliteit" handhaven acht ik dit een zeer verstandig besluit. Valt te meer op aangezien ik.mw Halsema nog niet vaak op zinvolle en verstandige besluiten heb kunnen "betrappen". De wonderen zijn de wereld nog niet uit.




Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » vr 17 sep 2021, 23:13

Tsja....

Afbeelding

https://www.bd.nl/video/genre/news/prod ... pas-250163

45 MILJOEN!!! Hallo.

Wat een vreselijk kansloos ontslagen kabinet. Ontslagen!

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » vr 17 sep 2021, 23:46

Er zijn wel urgentere dingen waar 45 miljoen heen kan, voedselbanken, of eventueel de gedupeerden van de fiscus schadeloos stellen
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » za 18 sep 2021, 07:51

Rutte apetrots dat minister uit zijn ploeg zo mooi verantwoordelijkheid pakt

17 september 2021 door Jan van Tienen

Demissionair minister-president Mark Rutte is ‘apetrots’ op het feit dat Sigrid Kaag haar functie als demissionair minister van Buitenlandse Zaken heeft neergelegd na een motie van afkeuring van de Tweede Kamer. “Het is toch maar weer mooi iemand uit mijn ploeg die hier zo keurig ethisch handelt”, zegt Rutte, zichtbaar glunderend van trots.
“‘Onze Sigrid’ toont waar het allemaal om draait: ruggegraat, staan voor waar je in gelooft, de grotere zaak dienen. Ga er maar eens aan staan. Veel mensen zouden dat niet zo kunnen of durven doen. Het ontroert me eigenlijk hevig dat ze dan gewoon uit mijn team komt, eigenlijk.”
Rutte wil overigens niet onbescheiden overkomen. “Alle lof aan onze Sigrid verder he. Dit moment draait ook zeker niet om mij: het feit dat ik zo gierend trots ben moet verder geen afbreuk doen aan hoe verantwoordelijk en mooi haar beslissing is, al is die dan genomen onder mijn premierschap. Chapeau!”

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » za 18 sep 2021, 08:06

Heel goed, hij spreekt namens ons allen!

Het is knap dat onze Max telkens opnieuw de F1 wint maar aftreden, daar zijn we écht goed in.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » za 18 sep 2021, 11:09

Tsja....

Afbeelding

https://www.bd.nl/video/genre/news/prod ... pas-250163

45 MILJOEN!!! Hallo.

Wat een vreselijk kansloos ontslagen kabinet. Ontslagen!
Symboolpolitiek, zo wordt de aandacht van de echte problematiek afgeleid Thatcher deed dat met de Falklands. Never waste a good crisis.

1 is er gelukkig al weg.


Zit weer eens aan de latte! Zo af en toe zo'n vet melksmaakje wel eens lekker.

Afbeelding


Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor gilleko B. » za 18 sep 2021, 11:20

Rutte apetrots dat minister uit zijn ploeg zo mooi verantwoordelijkheid pakt

17 september 2021 door Jan van Tienen

Demissionair minister-president Mark Rutte is ‘apetrots’ op het feit dat Sigrid Kaag haar functie als demissionair minister van Buitenlandse Zaken heeft neergelegd na een motie van afkeuring van de Tweede Kamer. “Het is toch maar weer mooi iemand uit mijn ploeg die hier zo keurig ethisch handelt”, zegt Rutte, zichtbaar glunderend van trots.
“‘Onze Sigrid’ toont waar het allemaal om draait: ruggegraat, staan voor waar je in gelooft, de grotere zaak dienen. Ga er maar eens aan staan. Veel mensen zouden dat niet zo kunnen of durven doen. Het ontroert me eigenlijk hevig dat ze dan gewoon uit mijn team komt, eigenlijk.”
Rutte wil overigens niet onbescheiden overkomen. “Alle lof aan onze Sigrid verder he. Dit moment draait ook zeker niet om mij: het feit dat ik zo gierend trots ben moet verder geen afbreuk doen aan hoe verantwoordelijk en mooi haar beslissing is, al is die dan genomen onder mijn premierschap. Chapeau!”

Afbeelding
Tis een rare wereld, ik probeer het maar niet te begrijpen. Het fijne van dit forum hier is dat iedereen zich inspant, open en transparant informatie deelt, alles om elkaar te helpen om dat espressootje c.a. steeds beter te maken. Ja, Rutte en handlangers zouden niet in dit Forum passen.

Afbeelding


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor bobbee » za 18 sep 2021, 11:55

Rutte apetrots dat minister uit zijn ploeg zo mooi verantwoordelijkheid pakt

17 september 2021 door Jan van Tienen

Demissionair minister-president Mark Rutte is ‘apetrots’ op het feit dat Sigrid Kaag haar functie als demissionair minister van Buitenlandse Zaken heeft neergelegd na een motie van afkeuring van de Tweede Kamer. “Het is toch maar weer mooi iemand uit mijn ploeg die hier zo keurig ethisch handelt”, zegt Rutte, zichtbaar glunderend van trots.
“‘Onze Sigrid’ toont waar het allemaal om draait: ruggegraat, staan voor waar je in gelooft, de grotere zaak dienen. Ga er maar eens aan staan. Veel mensen zouden dat niet zo kunnen of durven doen. Het ontroert me eigenlijk hevig dat ze dan gewoon uit mijn team komt, eigenlijk.”
Rutte wil overigens niet onbescheiden overkomen. “Alle lof aan onze Sigrid verder he. Dit moment draait ook zeker niet om mij: het feit dat ik zo gierend trots ben moet verder geen afbreuk doen aan hoe verantwoordelijk en mooi haar beslissing is, al is die dan genomen onder mijn premierschap. Chapeau!”

Afbeelding
Tis een rare wereld, ik probeer het maar niet te begrijpen. Het fijne van dit forum hier is dat iedereen zich inspant, open en transparant informatie deelt, alles om elkaar te helpen om dat espressootje c.a. steeds beter te maken. Ja, Rutte en handlangers zouden niet in dit Forum passen.

Afbeelding
Het is een satirisch bericht, om de zotheid van het geheel te onderstrepen.

Tijd om wat stoom af te blazen en rust te vinden in een fijne deun.

https://youtu.be/Nv2GgV34qIg
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15059
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COVID-19 & de koffiewereld

Berichtdoor fransg » za 18 sep 2021, 11:56

Op een ander forum waar ik 'op zit' is het meteen stront en elkaar verwensen als het erover gaat, dat valt hier reuze mee.

Voor mij was het afgelopen jaar een fijne ontdekking dat ik het énórm oneens kan zijn ergens mee, maar als ik die ander gewoon zelf ken, dan maakt het me weinig uit dat die ander er 'verkeerd' over denkt en als ik toevallig in de armen lig bij iemand die geheel tegen vaccinaties is dan vind ik dat standpunt zelfs heel goed verdedigbaar al neem ik het zelf niet in ;-)

Veel discussie ruzie en frictie zegt slechts "ik KEN u niet!"

Door-discussiëren en mijn eigen volkomen juiste standpunt harder naar voren brengen heeft dan totaal geen nut.

Vragen "wie bent u?" is denk ik de betere aanpak.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten