Roast Vision zet zijn zicht op betaalbare gebrande koffie kwantificatie

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
Tekork
Berichten: 509
Lid geworden op: di 07 feb 2017, 22:21
Locatie: Emmeloord

Re: Roast Vision zet zijn zicht op betaalbare gebrande koffie kwantificatie

Berichtdoor Tekork » di 23 feb 2021, 22:45

Bedankt voor je uitgebreide informatie hier! Als ik wist dat er een inkoopactie was had ik misschien wel mee gedaan.

Nu ik je foto’s en commentaar lees wacht ik op een volgende versie. De behuizing, vensters en koffieresidu in de hoeken zien er toch iets fragieler uit dan gedacht. Maar goed om te zien dat hij je goed bevalt.
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Roast Vision zet zijn zicht op betaalbare gebrande koffie kwantificatie

Berichtdoor fransg » di 23 feb 2021, 23:13

Zoiets gelikter produceren is al snel erg duur. Een goeie mal kost duizenden Euro's, zo'n mal moet in één keer perfect zijns. Dat geld moet vervolgens wel worden terugverdiend en dan kosten die apparaatjes ook weer wat meer...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

De B. Cormorant
Berichten: 540
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Re: Roast Vision zet zijn zicht op betaalbare gebrande koffie kwantificatie

Berichtdoor De B. Cormorant » wo 24 feb 2021, 07:12

Die venstertjes lijken me wel ok hoor, wat je ziet is een sealent, net om geen issues te hebben met de koffie. Zoals het eigenlijk werkt komt er geen echte druk op de venstertjes dus dat lijkt ok maar de toekomst gaat het uitwijzen denk ik. Je dettekt de koffie door eventjes met de machine op de ondergrond te tappen

Die inkoopactie is er ineens heel snel gekomen (24 uur tijd). Er hebben weinig Europeanen meegedaan ( slechts 4). Mocht er terug 1 komen zal ik vragen of ik het hier mag posten. De meeste waarvan ik weet waren Amerikanen en iemand in het midden- oosten.
Het minimum aantal was 5 stuks doe moesten ingekocht worden in totaal.
Dus mochten er hier een aantal interesse hebben in de toekomst dan is dit wel op te zetten. Iedereen moest zelf bestellen en een shipito adres gebruiken in Oregon wegen de Amerikaanse salestaks. Die verstuurde dan alles in 1 pakket naar het gezamenlijke adres en van daaruit werd dit dan weer verzonden en moest iedereen zijn deel vd shipping betalen aan de deelnemer die dit op zich nam (in ons geval een Duitser). Hier onze berekening voor 4 Europese deelnemers, sorry voor de slecht kwaliteitAfbeelding

Gebruikersavatar
Tekork
Berichten: 509
Lid geworden op: di 07 feb 2017, 22:21
Locatie: Emmeloord

Re: Roast Vision zet zijn zicht op betaalbare gebrande koffie kwantificatie

Berichtdoor Tekork » vr 29 okt 2021, 20:31

Ik ben toch overstag gegaan, leuke toevoeging aan het arsenaal! Nu lekker mee spelen.

Via ship7 kon ik een adres van hun in US krijgen en die konden het doorsturen inclusief btw en heffingen naar NL.

Afbeelding
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten

cron