Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!

<t><t>Hoeveel kopjes koffie drink jij per dag?</t></t>

Peiling eindigde op di 21 sep 2021, 23:58

<t><t>1</t></t>
0
Geen stemmen
<t><t>2</t></t>
1
6%
<t><t>3</t></t>
4
24%
<t><t>4</t></t>
6
35%
<t><t>5</t></t>
5
29%
<t><t>6</t></t>
1
6%
<t><t>7</t></t>
0
Geen stemmen
<t><t>8</t></t>
0
Geen stemmen
<t><t>9</t></t>
0
Geen stemmen
<t><t>10</t></t>
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17
Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Berichtdoor gilleko B. » za 16 okt 2021, 11:49

Een bij ‘t ontbijt, daarna tanden poetsen, poosje later weer een, van andere boon uit andere maker, geheel andere beleving, soms rond middag nog een die ik niet geheel opdrink puur tbv de smaak en enkele keer robd 16:00 een slokje van de laatste, is vaak de lekkerste.
Ik gebruik paradontax als tandpasta. Om daarna een espresso te drinken. Lijkt wel of de espresso dan zoeter smaakt. Had dat niet verwacht.

Afbeelding


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Berichtdoor bobbee » za 16 okt 2021, 20:01

Een bij ‘t ontbijt, daarna tanden poetsen, poosje later weer een, van andere boon uit andere maker, geheel andere beleving, soms rond middag nog een die ik niet geheel opdrink puur tbv de smaak en enkele keer robd 16:00 een slokje van de laatste, is vaak de lekkerste.
Ik gebruik paradontax als tandpasta. Om daarna een espresso te drinken. Lijkt wel of de espresso dan zoeter smaakt. Had dat niet verwacht.

Afbeelding
Paradontax is niet meer wat het is geweest. Zo jammer dat ze de receptuur hebben aangepast.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Berichtdoor fransg » za 16 okt 2021, 20:54

het was zouter he
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Berichtdoor bobbee » za 16 okt 2021, 20:55

het was zouter he
Ja! Het is nu een heel andere smaak. Was meer als zoute drop, nu lijkt het gezoete drop.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Berichtdoor gilleko B. » zo 17 okt 2021, 09:50

Mee eens, die zilte zoute smaak vond ik top, maar ondanks dat, nog steeds beter dan al die andere zooi qua smaak, en, met espresso erna




Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Berichtdoor bobbee » zo 19 dec 2021, 08:30

Een bij ‘t ontbijt, daarna tanden poetsen, poosje later weer een, van andere boon uit andere maker, geheel andere beleving, soms rond middag nog een die ik niet geheel opdrink puur tbv de smaak en enkele keer robd 16:00 een slokje van de laatste, is vaak de lekkerste.
Ik gebruik paradontax als tandpasta. Om daarna een espresso te drinken. Lijkt wel of de espresso dan zoeter smaakt. Had dat niet verwacht.

Afbeelding
Paradontax is niet meer wat het is geweest. Zo jammer dat ze de receptuur hebben aangepast.
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/p ... ngredient/

Zondagochtend lees moment. Deel ik even. Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Berichtdoor fransg » zo 19 dec 2021, 10:33

Oh jee! Dat extra witte titantiumspul verandert totaal en radicaal ons DNA ;-) Ook de mensen die geen Parodontax willen krijgen via het drinkwater dat nieuwe DNA toegediend doordat de waterleidingbedrijven met de handen in het haar zitten terwijl dat DNA al in hun haarwortel zit dus komt het via die handen ook weer in ons glaasje water en drinken we via onze espresso onze eigen mutaties weer op.

De heimwee naar ons oorspronkelijke zoute Parodontax!

Ik heb intussen wel de hand weten te leggen op originele Bazooka kauwkommetjes, die smaken nog als vanouds, en ze hebben ook de ouderwetse mini-stripverhalen op de binnenkant van de verpakking.
IMG_2126.jpg
IMG_2127.jpg
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Berichtdoor gilleko B. » zo 19 dec 2021, 10:41

Oh jee! Dat extra witte titantiumspul verandert totaal en radicaal ons DNA ;-) Ook de mensen die geen Parodontax willen krijgen via het drinkwater dat nieuwe DNA toegediend doordat de waterleidingbedrijven met de handen in het haar zitten terwijl dat DNA al in hun haarwortel zit dus komt het via die handen ook weer in ons glaasje water en drinken we via onze espresso onze eigen mutaties weer op.

De heimwee naar ons oorspronkelijke zoute Parodontax!

Ik heb intussen wel de hand weten te leggen op originele Bazooka kauwkommetjes, die smaken nog als vanouds, en ze hebben ook de ouderwetse mini-stripverhalen op de binnenkant van de verpakking.
IMG_2126.jpg
IMG_2127.jpg
Dat is waar ook, dat is een stukje jeugdsentiment. Leuk dit.

Afbeelding


Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Hoeveel koffie drink jij op een dag?

Berichtdoor gilleko B. » zo 19 dec 2021, 10:48

Er zat nog een voordeel aan de oude zilt zoute formule. Niemand hier in het gezin voelt om het dopje terug op de tube terug te draaien. Die aanvankelijk smaak zoute smaak vond niemand lekker. Effect: altijd een tube met dop erop en daardoor altijd zonder hard verdroogd stukje aan het eind. Zo'n hard verdroogd stukje tandpasta
's morgens geeft een hele nare textuur in de mond en kan het prille ochtendgenot substantieel verstoren.







Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

cron