Philips Baristina

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 416
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: Philips Baristina

Berichtdoor Barista74 » ma 25 mar 2024, 10:34

Ik vind het altijd wel grappig zo'n nieuwe machine. Eens kijken hoe ze de smaak en vooral de verkoop willen verbeteren. Het lijkt me niks voor mij, maar deze machine is wel een stuk eenvoudiger om schoon te maken. Wat hopelijk dat dat dan ook vaker gebeurd. Nu nog wat mooie bonen er in....

Ik ben benieuwd wat voor technieken erin zitten om de juiste hoeveelheid bonen te doseren en de doorloop goed te krijgen. Hoop dat ik er binnenkort een kan testen.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Philips Baristina

Berichtdoor bobbee » ma 25 mar 2024, 10:42

Euhm, waar vergelijken wij het mee hier op het forum? Met het arsenaal aan apparatuur wat wij hier allemaal hebben en onze hobby van hebben gemaakt of zijn wij van de Senseo of instant koffie koffie?
Ik ga het niet vergelijken met senseo in ieder geval.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Joris7
Berichten: 23
Lid geworden op: za 28 jan 2023, 13:26

Re: Philips Baristina

Berichtdoor Joris7 » ma 25 mar 2024, 11:12

Uiteraard word de baristina niet vergelijken met de apparatuur die veel lui hier op het forum hebben. Volgens mij ben ik en anderen vrij duidelijk dat dit een apparaat is die valt binnen de categorie zo simpel mogelijk nog enigszins lekkere koffie kunnen maken voor mensen die wel interesse hebben in lekkere koffie maar geen purist of hobbyist zijn.

Anders gezegd, De baristina vult het gat tussen mensen die het allemaal geen reet boeit en de fanatieke koffielovers.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13272
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Philips Baristina

Berichtdoor bobbee » ma 25 mar 2024, 12:06

Ok, Prima.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

MHVIP
Berichten: 1
Lid geworden op: do 28 mar 2024, 19:51

Re: Philips Baristina

Berichtdoor MHVIP » di 02 apr 2024, 20:22

Wellicht niet het apparaat voor de gemiddelde gebruiker van dit forum, maar hier is zeker een markt voor.
Voor een kleine keuken is dit een stap omhoog vergeleken met een klein apparaat voor Nespresso of Dolce Gusto cups.

De combinatie van een snelle bak koffie, weinig ruimte maar toch de kwaliteit van bonen is voor veel consumenten ideaal.

Ik wacht even de reviews af van dit nieuwe apparaat, indien positief komt deze zeker bij ons in huis.


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron