gespot

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: gespot

Berichtdoor cremalover » wo 21 aug 2019, 17:30

Hoe doe je dat dan met je vaatwasser en wasmachine?
Ik heb geen elektrische vaatbewassing. Van origine ben ik bordenwasser en ik vind dat machtig mooi werk.

In de badkamer staat de wasmachine, met waterslot. Ik weet niet hoe goed dat waterslot nog zou functioneren als het erop aankomt. nooit getest. Er zit een putje in de badkamervloer dus als het gaat lekken is dat een uitweg voor het water, en er is een drempel die het rond klotsende water enigszins kan tegenhouden voordat het de woning ingaat.

Als het je eigen woning is maakt het natuurlijk niet zoveel uit, maar ik heb een huurwoning en zit pal boven de werkplaats van de aannemer die het pand in eigendom heeft. Waterbeschadiging zou met de machinerie die beneden staat in de papieren kunnen lopen, wat ook ernstiger is dan wanneer er een ordinair woonhuis met bankstel en tv beneden zou zitten.
Bordenwassers zijnvan het betere soort.Over 5 jaar wordt de vaatwasser verboden.Vaatwas schaamte.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » wo 21 aug 2019, 19:08

Het grootste probleem is de waterleiding, naar de andere kant van de keuken, waar ik een apart blok heb laten neerzetten voor het koffiemasjien c.a. Met vaste water aansluitingen was ik destijds niet mee bezig. Kon ook niet aangezien ik toen een Isomac Millenium had. Maar ik moet hard gaan nadenken hoe ik dit eerst ga arrangeren, want het zingt al geruime tijd in mijn hoofd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Ik heb nu al een jaar of 9 vast water.Maar hoeveel werk is het nu echt om het reservoir eens in de twee dagen te vullen?
Zou het niet nodig zijn dan gebruikte ik net zo lief het machinereservoir.
Dat klopt helemaal, alleen je kan dan niet frummelen met preinfusie (ik heb een R58). En als je een afvoer hebt, is dat wel makkelijk voor het periodiek blindfilteren. N.B. Ben er inmiddels ook achtergekomen dat ik toch erg te beïnvloeden ben. Zo'n stille levermasjien lijkt me ook wel watAfbeelding. Hou het toch nog maar even bij de Rocket met zakje in het reservoir.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » wo 21 aug 2019, 21:00

Dit is wel.een mooieAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » wo 21 aug 2019, 22:39

een mooie in een woonwagen lijkt me ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: gespot

Berichtdoor Pti » wo 21 aug 2019, 22:48

Veuk te vierkant :geek:
7462_pres.jpeg

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » wo 21 aug 2019, 23:22

een mooie in een woonwagen lijkt me ;-)
AfbeeldingAfbeeldingdie associatie had ik nog niet gemaakt, bij nader inzien, met enig tegenzin, begrijp ik helaas wat je bedoeltAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


rickroast
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 dec 2018, 14:42

Re: gespot

Berichtdoor rickroast » do 22 aug 2019, 10:54

Voor de liefhebber die op vakantie gaat naar Italië en van plan is een mooi machientje op te pikken!:
https://veiling.catawiki.nl/kavels/2852 ... -roestvrij

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: gespot

Berichtdoor Pti » do 22 aug 2019, 11:17

De expert is niet goed wijs! Een ongerestaureerde incomplete 2 groeper voor 4k en dan komen de veilingkosten en zeker nog bij.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » do 22 aug 2019, 11:26

Veuk te vierkant :geek:
7462_pres.jpeg
Alles in die foto past bij elkaarAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: gespot

Berichtdoor cremalover » do 22 aug 2019, 11:46

De expert is niet goed wijs! Een ongerestaureerde incomplete 2 groeper voor 4k en dan komen de veilingkosten en zeker nog bij.
Waard is zo'n ding het zeker niet.Neem zo'n Faema.Ik vind ze mooi.
Maar wat is het?Een boiler met ( gedateerde) e61 groepen.Met een hoop plaatwerk eromheen dat van een oude Chevrolet gevallen kon zijn.
Maar dat is met alles.
Bijv oude auto's of motoren.Er wordt veel geld betaald voor de grootste rotzooi.
Omdat het op dat moment hot is.
Degenen die in het bezit van zo'n wrak zijn wrijven zich in de handjes.
Laatst gewijzigd door cremalover op do 22 aug 2019, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten

cron