gespot

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » do 04 jun 2020, 02:27

Goed gevonden!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: gespot

Berichtdoor Keyser » do 04 jun 2020, 07:44

Goed gevonden!
Wanneer ik hem nou koop Frans, dan ruilen voor jouw Londinium? Dat heb ik best voor jou over, zo ben ik gewoon. Afbeelding

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » do 04 jun 2020, 09:57

Goed gevonden!
Wanneer ik hem nou koop Frans, dan ruilen voor jouw Londinium? Dat heb ik best voor jou over, zo ben ik gewoon. Afbeelding
Super aardig maar nee dankje!

Het lijkt me een mooi vintage broertje van de allereerste Londinium, ook te zien aan het hoge 'aangrijpingspunt' van de hefboom. Met de medium of iets donkerder gebrande bonen levert dan mooie subtiele shots op.

Maar ik wil me ervoor hoeden een verzamelaar te worden. Waar moeten al die dingen staan. Nu met twee grote espressomachines en drie malers in de kamer, een brander in de open keuken en een kamer voor graan en groene bonen is het nog een beetje een doorsnee woning, maar op het randje.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: gespot

Berichtdoor Marcje » do 04 jun 2020, 10:11


Maar ik wil me ervoor hoeden een verzamelaar te worden. Waar moeten al die dingen staan. Nu met twee grote espressomachines en drie malers in de kamer, een brander in de open keuken en een kamer voor graan en groene bonen is het nog een beetje een doorsnee woning, maar op het randje.

Ik zou eigenlijk wel een soort stellingkast in het huis willen hebben met mooie espresso machines en malers (ooit gezien bij Peter de Goede). Ook wil ik graag een motorfiets in de huiskamer. Weet niet of m'n vrouw beide ideeen zo goed vindt...
dus...

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » do 04 jun 2020, 11:46

Ik zou eigenlijk wel een soort stellingkast in het huis willen hebben met mooie espresso machines en malers (ooit gezien bij Peter de Goede). Ook wil ik graag een motorfiets in de huiskamer. Weet niet of m'n vrouw beide ideeën zo goed vindt...
Een hele mooie motorfiets in de huiskamer is een goed idee. Daar kan er in het eerste zonnige weekeinde van het jaar in elk geval niemand mee verongelukken.

Een mooie handelsvoorraad machines vind ik ook fraai. Er kan elk moment iemand komen om het te kopen.

Mijn stapel van zes 50-70 jaar oude kortegolfontvangers van 50-70kg per stuk kan nog net. Het beslaat niet de gehele woning en het moet geen uitdragerij worden.

Ik heb een paar honderd antieke vulpennen gehad maar dat was uiteindelijk een somber stemmende zooi -- een vulpen hoort van één persoon te zijn die de pen altijd bij zich heeft, niet een klein onderdeel van een collectie exorbitante gretigheid en hebzucht. Dus die hele troep heb ik eerst uitgeleend aan een museum en daarna weggedaan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

diems01
Berichten: 66
Lid geworden op: di 28 aug 2012, 21:59

Re: gespot

Berichtdoor diems01 » za 06 jun 2020, 19:47

Ook mooi, hij wil tot 1250 gaan :p Je kans Keyser!!! :-)
Met reservoir en vaste wateraansluiting,

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 8-176-8639
Kinu Phoenix / Isomac Zaffiro

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: gespot

Berichtdoor Keyser » ma 08 jun 2020, 20:37

Ook mooi, hij wil tot 1250 gaan Afbeelding Je kans Keyser!!! :-)
Met reservoir en vaste wateraansluiting,

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 8-176-8639
Haha ik kan dit erg waarderen! Dank voor het spotten. Had dezelfde dag van jouw berichtje alleen net een Strega staan. Ook erg blij mee AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: gespot

Berichtdoor Barista74 » do 18 jun 2020, 09:05

Een la Cimbali en een Eureka T60 koffiemolen(zonder hopper). Vanaf 150,- Volgens mij is de molen het al waard.

https://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en ... b9c5b7a618

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » do 18 jun 2020, 09:08

Eureka zenith 65e
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » do 18 jun 2020, 09:10

Leuk voor in het buurthuis! Lekker met zijn allen een kopje koffie drinken en gezellig kletsen.

Pavoni hendelmachine
€ 450,00
http://link.marktplaats.nl/m1563265076
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten

cron