gespot

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
rickroast
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 dec 2018, 14:42

Re: gespot

Berichtdoor rickroast » do 04 apr 2019, 16:07

Ik zou bij die Gene Cafe koffiebrander van marktplaats heel erg uitkijken, alles riekt naar oplichting. Account twee weken oud, Duits rekeningnummer, foto van internet en het standaard verhaaltje van 'het liefste ophalen!' wat uiteindelijk nooit een optie is en toch maar voor verzending te kiezen. Tevens is er inmiddels weer een nieuw advertentie met weer 20 euro minder dan de eerste vraagprijs.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » do 04 apr 2019, 16:33

Ik kan hem ophalen. Coevorden is 20 min
Duitsland om de hoek... Het kan eerlijk zijn maar oppassen is altijd goed
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: gespot

Berichtdoor Fisherman » do 04 apr 2019, 17:19

Ik vind een Gene niet echt het middel bij uitstek om mensen mee op te lichten. Aan de andere kant, je verwacht het dan ook niet en zal dan minder op je hoede zijn wanneer je zegt "stuur maar op".

Altijd "gelijk oversteken" gebruiken op MP, mensen. Is het project meer echt wel waard.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

rickroast
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 dec 2018, 14:42

Re: gespot

Berichtdoor rickroast » do 04 apr 2019, 18:50

Ik hou al een poosje marktplaats in de gaten voor zo'n beetje alle soorten koffiebranders, en er is 1 iemand die om de paar weken onder andere met een Gene Cafe een nieuw account met bijbehorende advertentie online komt. Zo is het de ene keer Roos uit Veghel en de andere keer Dhr van Dijk uit Genemuiden. Naar mijn verwachting nu dus Robbert uit Coevorden.

Nogmaals, dit zijn mijn aannames en heeeeeeeeeel misschien is het wel een echte verkoper, maar naar mijn mening klopt er geen ene moer van. Hierom raad ik iedereen aan om er alles aan te doen om hem op te halen (wat altijd de beste keuze is uiteraard ;) )

Alle advertenties zijn op dit moment van deze persoon verwijderd zie ik net, dus ik verwacht dat mijn vermoeden bevestigd is.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » do 04 apr 2019, 19:10

Goed dat je het in de smiezen had / het in de gaten houdt!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: gespot

Berichtdoor @3aan » do 04 apr 2019, 20:51

Ik hou al een poosje marktplaats in de gaten voor zo'n beetje alle soorten koffiebranders, en er is 1 iemand die om de paar weken onder andere met een Gene Cafe een nieuw account met bijbehorende advertentie online komt. Zo is het de ene keer Roos uit Veghel en de andere keer Dhr van Dijk uit Genemuiden. Naar mijn verwachting nu dus Robbert uit Coevorden.

Nogmaals, dit zijn mijn aannames en heeeeeeeeeel misschien is het wel een echte verkoper, maar naar mijn mening klopt er geen ene moer van. Hierom raad ik iedereen aan om er alles aan te doen om hem op te halen (wat altijd de beste keuze is uiteraard ;) )

Alle advertenties zijn op dit moment van deze persoon verwijderd zie ik net, dus ik verwacht dat mijn vermoeden bevestigd is.
Of . . . . Zij, hij of het leest ook hier mee? Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

rickroast
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 dec 2018, 14:42

Re: gespot

Berichtdoor rickroast » do 04 apr 2019, 22:48

Ik hou al een poosje marktplaats in de gaten voor zo'n beetje alle soorten koffiebranders, en er is 1 iemand die om de paar weken onder andere met een Gene Cafe een nieuw account met bijbehorende advertentie online komt. Zo is het de ene keer Roos uit Veghel en de andere keer Dhr van Dijk uit Genemuiden. Naar mijn verwachting nu dus Robbert uit Coevorden.

Nogmaals, dit zijn mijn aannames en heeeeeeeeeel misschien is het wel een echte verkoper, maar naar mijn mening klopt er geen ene moer van. Hierom raad ik iedereen aan om er alles aan te doen om hem op te halen (wat altijd de beste keuze is uiteraard ;) )

Alle advertenties zijn op dit moment van deze persoon verwijderd zie ik net, dus ik verwacht dat mijn vermoeden bevestigd is.
Of . . . . Zij, hij of het leest ook hier mee? Afbeelding
In dat geval had hij of zij mijn ongelijk direct kunnen aantonen ;)

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » ma 08 apr 2019, 14:06

HY! guys here we give you all kind of information about coffee makers and its brands please check ...
dat lijkt me spam.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » za 13 apr 2019, 16:11

Voor de mensen met een laag budget

Fiorenzato koffiemolen
€ 75,00
http://link.marktplaats.nl/m1399989398
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Capulus
Berichten: 356
Lid geworden op: za 02 dec 2017, 00:00
Locatie: Haren (Groningen)

Re: Gespot

Berichtdoor Capulus » do 16 mei 2019, 22:52

Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

cron