gespot

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: gespot

Berichtdoor Keyser » vr 02 jul 2021, 10:05


Ja daar zeg je wat!

Ik heb hard nazitten denken om de noodzaak van die aanschaf aan mezelf duidelijk te maken en om een plekje te vinden waar dat pronkstuk zou komen te staan.

Maar helaas. Mijn fantasie schoot tekort.
Nou, nou, nou Frans, jij hebt nooit fantasie tekort. Je hebt er alleen nog niet lang genoeg bij stil gestaan. Ligt verder niet aan jou hoor, maar wellicht heb ik een idee voor je:
Doe er manna plofrijst in voor de (Toekomstige) kleinkinderen. Zullen ze ongetwijfeld blij van worden en jij hebt een mooi design stuk. Met hun ouders kan je dan afspreken welke dosering ze verantwoord vinden en dat geeft hun weer het gevoel dat je meedenkt. Het apparaat is ook ontworpen op de groei, dus de dosering kan meegroeien met de leeftijd van de kleinkinderen.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15058
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: gespot

Berichtdoor fransg » vr 02 jul 2021, 10:25

Doe er manna plofrijst in voor de (Toekomstige) kleinkinderen.
;-) Mijn kleindochter (5) zit op de kleuteropleiding en zou de zoetigheid wel lusten maar heeft geen interesse in mechaniekjes. Mijn kleinzoon van (ik geloof) 7 volgt momenteel de lagere schoolopleiding en bouwt met Lego ingewikkelde programmeerbare projecten met rupsbanden, schakelingen, hydrauliek, sensoren voor afstand en kleur dus hij zou zoiets wel (heel kortdurend) interessant vinden om uit elkaar te halen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » vr 02 jul 2021, 11:21

Dat single dosing gaat toch wel bizarre vormen aannemen.

https://www.coffeeitalia.nl/ceado-e37z-naked.html



Afbeelding


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13252
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » vr 02 jul 2021, 11:29

Die is er al heel lang. Ja heel bizar.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » vr 02 jul 2021, 15:35

Ik kende alleen dat ding met een losse trafo erbij aan de hand waarvan je de RPM kon instellen. Deze kende ik nog niet.




Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: gespot

Berichtdoor gilleko B. » zo 11 jul 2021, 15:12


Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13252
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » zo 11 jul 2021, 23:46

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

De B. Cormorant
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Re: gespot

Berichtdoor De B. Cormorant » ma 12 jul 2021, 16:23

Mocht er iemand koffieaankoper willen worden, er is nu een vacature, wel in België
Solliciteren voor 1 augustus.

https://www.oxfamwereldwinkels.be/vacatures/

Aankoopverantwoordelijke koffie (v/m/x)
• Je werkt samen met vaste handelspartners en verwerkers van Oxfam Fair Trade volgens onze missie en doelen. Je maakt contracten voor de afname van grondstoffen (ruwe koffie), beheerst de prijs- en leverrisico’s, legt de levercriteria vast en volgt het logistieke proces van de aanvoerketen op.
• Je zorgt voor een efficiënt stockbeheer, in samenwerking met je collega’s die bestellingen van eindproducten inplannen bij onze verwerkers.
• Dankzij een goed kostprijsbeheer bepaal je mee de prijsstrategie koffie en je bent mee verantwoordelijk voor het risicobeheer van de koffieprijzen (koffieprijs en USD-koers).

Mocht dit hier niet thuis horen verwijder gerust

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13252
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: gespot

Berichtdoor bobbee » za 17 jul 2021, 21:54

Lelit Bianca Ddual Boiler E61 Espresso apparaat
€ 1.500,00
https://link.marktplaats.nl/m1728485271
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: gespot

Berichtdoor Pti » za 17 jul 2021, 23:36

Goeie prijs, maar er zit zover ik weet géén V2 LCC in die machine.


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ypuh en 16 gasten

cron