gespot
Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Re: gespot
Berichtdoor fransg » ma 14 nov 2022, 16:56
Mogelijk een van de vroegste modellen met pre infusie op boilerdruk
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Berichtdoor bobbee » ma 14 nov 2022, 17:06
Ja zoals die van jou die nu bij mij staat. Die is wel een redelijke periode verkocht toch?Mogelijk een van de vroegste modellen met pre infusie op boilerdruk
Knowledge is in the expertise of understanding what you are doing, not in how you are doing it.
Berichtdoor fransg » ma 14 nov 2022, 17:34
Ik denk ook dat die snel een nieuwe blije eigenaar vindt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Berichtdoor fransg » ma 14 nov 2022, 18:29
Zeker wel een aanrader, heerlijk simpele machine. Niet voor de hippe lichte brandingen maar de goed ontwikkelde medium roasts gaan er super op. 1500 lijkt me veel voor de 'gewone' versie met metalen wanden maar 1000 vind ik behoorlijk goedkoop, iets ertussenin zou dus een mooi punt kunnen zijn.
Bobbee heeft die versie, zij het de 'Luxe' uitvoering met glazen ruiten in de zijwanden
Bobbee heeft die versie, zij het de 'Luxe' uitvoering met glazen ruiten in de zijwanden
Berichtdoor manduca » ma 14 nov 2022, 19:21
Ja, duidelijk een originele L1. Ook te zien aan de controle lampjes (rood en groen). En toen was het hout nog een retrofit.
Prima ding. Hooguit de pressostaat en het veiligheidsventiel vervangen voor de nieuwe versies als dat niet al gedaan is. Meer (technische) verbeteringen zijn er niet volgens mij.
Prima ding. Hooguit de pressostaat en het veiligheidsventiel vervangen voor de nieuwe versies als dat niet al gedaan is. Meer (technische) verbeteringen zijn er niet volgens mij.
Thuis: Londinium 1P * Londinium Compressa * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk: Aeropress * Commandante C40
Werk: Aeropress * Commandante C40
Berichtdoor bobbee » ma 14 nov 2022, 19:57
Ik kan de machine zeker aanraden. En met de Niche ernaast en Medium roast koffie zit je op de 1e rij met deze combo.
Ik geef toe dat ik af en toe wel wat meer speelruimte mis in pre infusie en zetdruk maar tegelijkertijd als ik dan de espresso of cappuccino drink besef ik mij dat ook zo gewoon heel erg goed is!
Ik geef toe dat ik af en toe wel wat meer speelruimte mis in pre infusie en zetdruk maar tegelijkertijd als ik dan de espresso of cappuccino drink besef ik mij dat ook zo gewoon heel erg goed is!

Knowledge is in the expertise of understanding what you are doing, not in how you are doing it.
Berichtdoor bobbee » wo 23 nov 2022, 09:17
Koffie weegschaal. Coffee scaale
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1902800172
Een Felicita Arc weegschaal. Heb hem ook gehad. Is geen Acaia maar komt in de buurt. Bieden vanaf 50 euro, wellicht een upgrade voor iemand hier.
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1902800172
Een Felicita Arc weegschaal. Heb hem ook gehad. Is geen Acaia maar komt in de buurt. Bieden vanaf 50 euro, wellicht een upgrade voor iemand hier.
Berichtdoor bobbee » wo 23 nov 2022, 09:20
-
Berichtdoor tvanarnhem » do 24 nov 2022, 15:11
Ikawa Home koffiebrander
https://link.marktplaats.nl/m1913931637 ... nt=app_ios
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://link.marktplaats.nl/m1913931637 ... nt=app_ios
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Terug naar “Leuk en interessant”
Ga naar
- Alles voor beginners
- Hardware (Machines, malers & accessoires)
- Semi-automaten
- Hefboom- / lever apparaten
- Volautomaten
- Koffiemolens & malers
- Filter, French press, Mokkapot etc.
- Branders
- Machines voor servings, pads en cups
- Accessoires
- Restaureren/Reviseren Espressomachines
- Software (Koffie, bonen, pads & servings)
- Koffie(bonen)
- Servings, Pads en Cups
- Melk
- Techniek & know-how
- Varia
- Koffie technieken
- Koffie branden
- Theepraat
- Thee, thee en nog eens thee
- Vraag & aanbod
- Te koop aangeboden
- Te koop gevraagd