Koffiekaart van de wereld

Heb je een interessante of leuke website, link of artikel gevonden? Plaats hem dan hier!
Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Koffiekaart van de wereld

Berichtdoor GuidovW » vr 24 feb 2023, 15:32

De Bubbles theme store in Goed mag eruit; dat is een kledingwinkel. 😳
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 416
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: Koffiekaart van de wereld

Berichtdoor Barista74 » vr 24 feb 2023, 17:30

Dank voor de aanvullingen. Ze staan erop/af. Het is altijd even zoeken voor de beste koffie in de buurt. Als Rob Clarijs aangeeft dat ze daar zijn koffie schenken / verkopen is het al een aanwinst, maar een mooie espressozaak / ontbijt- danwel Lunchroom is natuurlijk beter. De groenteboer heb ik er nog even op laten staan. Weet trouwens niet of Zeeuwse branding nog in de zelfde handen is.

Als je nog meer leuke tentjes in die buurt hebt houd ik me aanbevolen. Je kan ook via de rechtermuisknop of context menu voor add location kiezen, dan krijg ik via het formulier vanzelf een mail, en zet ik hem erbij.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Koffiekaart van de wereld

Berichtdoor GuidovW » vr 24 feb 2023, 21:30

Dank voor de aanvullingen. Ze staan erop/af. Het is altijd even zoeken voor de beste koffie in de buurt. Als Rob Clarijs aangeeft dat ze daar zijn koffie schenken / verkopen is het al een aanwinst, maar een mooie espressozaak / ontbijt- danwel Lunchroom is natuurlijk beter. De groenteboer heb ik er nog even op laten staan. Weet trouwens niet of Zeeuwse branding nog in de zelfde handen is.

Als je nog meer leuke tentjes in die buurt hebt houd ik me aanbevolen. Je kan ook via de rechtermuisknop of context menu voor add location kiezen, dan krijg ik via het formulier vanzelf een mail, en zet ik hem erbij.

Top, dat heb je snel gedaan :!:
de Zeeuwse Branding zit, volgens hun website, in Industrieweg 44-1, 4301RS, Zierikzee, niet in Goes.
Ik zal m’ogen en smaakpapillen open zetten, de komende dagen en laat het je weten. :D
Gr, Guido



La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
Barista74
Berichten: 416
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 11:45
Locatie: Utrecht

Re: Koffiekaart van de wereld

Berichtdoor Barista74 » vr 24 feb 2023, 21:34

Top! Laat maar weten wat ik aan kan passen. De zeeuwse branding noteringen die er staan zijn ooit van hun website gehaald als zijnde punten waar je deze koffie kan drinken. Kan dit lijstje niet meer vinden, misschien te concurrentie gevoelig. Maar laat me graag inspireren door betere opties voor zeeland. Veel plezier!
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2

Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO


Terug naar “Leuk en interessant”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron