Nieuwe boontjes, tijd voor een mini-proeverij

Alles wat je wilt weten of vertellen over het zelf branden van koffie. Tips & tricks zijn van harte welkom!
Chateau Rouge
Berichten: 45
Lid geworden op: di 22 okt 2013, 10:43

Re: Nieuwe boontjes, tijd voor een mini-proeverij

Berichtdoor Chateau Rouge » zo 26 mar 2023, 12:09

Heerlijk, dat je met Google zoekt naar brandprofiel van de Monsooned Malabar en dan een oud topic van jezelf tegen komt.

Deze week bleek dat ik nog ruim een halve kg had staan van dezelfde zak als in de opening post.

De waardevolle kennis van dit forum was niet in m'n hoofd blijven hangen dus ik heb 'm in een minuutje of 11 keurig doorgestookt tot een minuutje voorbij FC. Resultaat: smaakt naar asbak.

Ach, dan waardeer ik een zakje verse koffie van m'n lokale brander des te meer...

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2210
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Nieuwe boontjes, tijd voor een mini-proeverij

Berichtdoor omeCo » zo 26 mar 2023, 12:47

Heerlijk, dat je met Google zoekt naar brandprofiel van de Monsooned Malabar en dan een oud topic van jezelf tegen komt.

Deze week bleek dat ik nog ruim een halve kg had staan van dezelfde zak als in de opening post.

De waardevolle kennis van dit forum was niet in m'n hoofd blijven hangen dus ik heb 'm in een minuutje of 11 keurig doorgestookt tot een minuutje voorbij FC. Resultaat: smaakt naar asbak.

Ach, dan waardeer ik een zakje verse koffie van m'n lokale brander des te meer...

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Prachtig! Mooi verhaal zonder happy ending.


Terug naar “Koffie branden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron