Re: Wie woont er in België of grensstreek Brabant?

7
CoffeeCo schreef: zo 10 jan 2021, 20:07 He Paul, Genk heb ik nog gewerkt :D en hoe bevalt NL
He Marc das dan niet zo ver :D
En zijn jullie hobbymatig of professioneel met koffie bezig wat hebben jullie voor machine en maler staan?
NL bevalt me goed! Had overigens mijn studie ook al in Maastricht gedaan en na 3 jaar in Antwerpen vind ik Eindhoven een prima woonplek.
Bij mij ook hobby. Ik heb lang een Expobar Brewtus gehad, maar die heb ik onlangs ingeruild voor een Pavoni Professional. Maler is een HG One en een Comandante C40 voor filter.
La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip

Re: Wie woont er in België of grensstreek Brabant?

8
En Marc lukt dat branden een beetje, denk er ook over om misschien te gaan doen in de toekomst. Wat voor brander is het?
Bob, Emmen een beetje ver ja kom nooit aan die kant eigenlijk. Heeft Duitsland beetje goede koffiebars?
Paul, Maastricht ook leuk zitten paar goede koffiebars :D
Hopelijk kunnen we allemaal weer snel in goede gezondheid buiten de deur een goede koffie gaan drinken he :D

Re: Wie woont er in België of grensstreek Brabant?

9
CoffeeCo schreef: ma 11 jan 2021, 22:20 En Marc lukt dat branden een beetje, denk er ook over om misschien te gaan doen in de toekomst. Wat voor brander is het?
Bob, Emmen een beetje ver ja kom nooit aan die kant eigenlijk. Heeft Duitsland beetje goede koffiebars?
Paul, Maastricht ook leuk zitten paar goede koffiebars :D
Hopelijk kunnen we allemaal weer snel in goede gezondheid buiten de deur een goede koffie gaan drinken he :D

Het is drinkbaar :D
Je bent altijd welkom om een keer een bakkie te doen en een rondje mee te branden!
dus...