vacature koffiebrander

Heb je iets te melden? Zoek je personeel, een penvriend of een carpool-maatje? Dit is de plek bij uitstek!
pichichi

vacature koffiebrander

Berichtdoor pichichi » wo 13 jan 2021, 09:03

Wie wordt mijn nieuwe collega?! ;)

Koffiebrander / Coffee Roaster
Beans Coffee B.V. - Ittervoort
€2.480 per maand - Fulltime, Bepaalde tijd

KOFFIE BRANDER GEZOCHT

Bedrijfsomschrijving

Beans Coffee b.v. is een koffiebranderij in midden Limburg sinds 1994. We zijn een vooruitstrevend duurzaam bedrijf die uitsluitend private label koffie maakt voor verschillende soorten branches. Ons doel is om alle koffie rechtstreeks bij de koffieboer te kopen, Direct Trade noemen we dit. We hebben regelmatig persoonlijk contact met de boeren en bezoeken hen [corona volente] jaarlijks. Zo werken we aan een betere toekomst voor de boer en een hogere kwaliteit koffie voor de klant.

Ter uitbreiding van ons team zoeken wij enthousiaste koffieliefhebbers die samen met ons de wereld een stukje mooier willen maken en alleen voor de beste kwaliteit koffie gaan.

Vacature

Ter uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een fulltime Koffiebrander die met ons en de Probat koffiebranders de mooiste koffies willen maken voor verschillende branches. Het betreft een brede functie waarbij zowel in contact staat met het begin product, groene koffie, als met het eind product, gebrande koffie. Passie voor koffie is een vereiste, ervaring gewenst.

Wat zoeken wij?
- Passie voor koffie
- Enthousiasme
- Teamgevoel
- Zin in een uitdaging!

Wat bieden wij?
- Veelzijdige fulltime functie
- Dynamische werkplek
- Groei door trainingen/cursussen
- De leukste baan ter wereld!

Aanvullende betalingen:
Overuren uitbetaald
Vakantiegeld

Arbeidsvoorwaarden:
Budget voor professionele ontwikkeling
Extra vakantiedagen
Pensioen
Reiskostenvergoeding

Werkschema:
Dagdienst

Contactpersoon:
Kelly Overheul
k.overheul@beanscoffee.nl
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Terug naar “Oproepjes”