Berichtdoor gilleko B. » ma 17 apr 2023, 08:27
Berichtdoor Tekork » ma 17 apr 2023, 08:50
He bah je kan het nog steedsTerug van Texel, fijn en aangenaam eiland, kom er graag maar nu weer fijne koffie.
️
Berichtdoor mr Blanc » ma 17 apr 2023, 09:03
Berichtdoor gilleko B. » ma 17 apr 2023, 18:11
Berichtdoor gilleko B. » ma 17 apr 2023, 18:13
Berichtdoor gilleko B. » ma 17 apr 2023, 19:04
Volgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…
Berichtdoor mr Blanc » di 18 apr 2023, 16:03
Ja genoeg leuke plekjes voor lekkere broden en een goede bak koffie...roep maar als je weer gaat!Volgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…
️
Berichtdoor gilleko B. » di 18 apr 2023, 18:05
Deal!!Ja genoeg leuke plekjes voor lekkere broden en een goede bak koffie...roep maar als je weer gaat!Volgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…
️
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
Deze website is een onderdeel van de Jong Media & Concepts en is dé online plek voor koffieprofessional en de thuisbarista. Hier vind je antwoord op al je vragen, lees je interessante reviews en hoor je het laatste nieuws.