Hotel Friends (de Koog) schenkt een heerlijke Cappuccino, die eigenlijk meer een Flat White is met meer melk XDVolgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…
️
Latte art fotos
Alles over melk, melksoorten en melktechnieken.
Re: Latte art fotos
Berichtdoor Warheart » zo 23 apr 2023, 12:32
Coffee, sleep, Coffee, repeat
Berichtdoor mr Blanc » zo 23 apr 2023, 14:12
De oude schapenkaas van wezenspijk is idd een aanrader! Verder de vanille vla en aardbeien bij de reuzenaardbei. KaneelBroodjes bij Texelse branding en yoghurt bij de novalishoeve (kun je bij beide ook goede koffie en brood halen/drinken) en als laatste is the Juice car ook echt een leuk plekje voor koffie en een sappie.Laat ik nu net voor dochter en schoonmoeder een schapenwollen vest gekocht hebben. Mijzelf verwend bij boerderij Wezerspiek op een flink stuk verrukkelijke oude harde schapenkaas. Echte bovenmatig lekkere kaas. Zachte schapenkaas geen liefhebber van want dan is het net of qua smaak de geur van een kinderboerderij in je keel zit.
Hmm de schrijver aan jou een Neerlandicus of zit het gewoon in de familie dat kleurrijk geschakeerd verbaal formuleringsvermogen?
️
Morgen gaan we weer voor kleine twee weken. Dus wie weet komt er nog een aanvulling! Voor andere tips hou ik me komende dagen dus aanbevolen
- gilleko B.
Berichtdoor gilleko B. » zo 23 apr 2023, 14:17
Mooie info!! Veel plezier!!De oude schapenkaas van wezenspijk is idd een aanrader! Verder de vanille vla en aardbeien bij de reuzenaardbei. KaneelBroodjes bij Texelse branding en yoghurt bij de novalishoeve (kun je bij beide ook goede koffie en brood halen/drinken) en als laatste is the Juice car ook echt een leuk plekje voor koffie en een sappie.Laat ik nu net voor dochter en schoonmoeder een schapenwollen vest gekocht hebben. Mijzelf verwend bij boerderij Wezerspiek op een flink stuk verrukkelijke oude harde schapenkaas. Echte bovenmatig lekkere kaas. Zachte schapenkaas geen liefhebber van want dan is het net of qua smaak de geur van een kinderboerderij in je keel zit.
Hmm de schrijver aan jou een Neerlandicus of zit het gewoon in de familie dat kleurrijk geschakeerd verbaal formuleringsvermogen?
️
Morgen gaan we weer voor kleine twee weken. Dus wie weet komt er nog een aanvulling! Voor andere tips hou ik me komende dagen dus aanbevolen

- gilleko B.
Berichtdoor gilleko B. » zo 23 apr 2023, 14:21
En dan te bedenken dat ik aan de Koog alleen het friteskot Nicadel kenHotel Friends (de Koog) schenkt een heerlijke Cappuccino, die eigenlijk meer een Flat White is met meer melk XDVolgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…
️

- gilleko B.
Berichtdoor gilleko B. » za 20 mei 2023, 13:15
Die laatste heeft een chirurgische precisie qua opbouw
️

- gilleko B.
Ga naar
- Alles voor beginners
- Hardware (Machines, malers & accessoires)
- Semi-automaten
- Hefboom- / lever apparaten
- Volautomaten
- Koffiemolens & malers
- Filter, French press, Mokkapot etc.
- Branders
- Machines voor servings, pads en cups
- Accessoires
- Restaureren/Reviseren Espressomachines
- Software (Koffie, bonen, pads & servings)
- Koffie(bonen)
- Servings, Pads en Cups
- Melk
- Techniek & know-how
- Varia
- Koffie technieken
- Koffie branden
- Theepraat
- Thee, thee en nog eens thee
- Vraag & aanbod
- Te koop aangeboden
- Te koop gevraagd