El Presidente....

Heb je een echte schuurvondst gedaan en ga je de door jou gevonden parel opknappen? Laat ons in dit topic met je meekijken!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: El Presidente....

Berichtdoor fransg » do 18 mar 2021, 21:24

Alle elektra is onder de indruk als dat pracht ding aangaat ;-)

Ik heb een oude kortegolfontvanger en als die aan of uitgaat, gooit de aardlek alles uit.

Dus heb ik nu een mooie enorm zware scheidingstrafo ervoor en kan de radio gewoon aan en uit zonder dat de rest van het huis er last van heeft.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: El Presidente....

Berichtdoor Pti » vr 19 mar 2021, 07:44

Sexy hoor! Maak me alleen op lange termijn een beetje zorgen om dat kleine frummel-pressostaatje. :?

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: El Presidente....

Berichtdoor swimmer » vr 19 mar 2021, 20:07

Als de wijk maar nog licht heeft ... :mrgreen:
Anders hoop ik enkel dat je in een andere wijk van Nijmegen zit ;)
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: El Presidente....

Berichtdoor Dirk Jan » za 20 mar 2021, 07:46

Mooi stukje werk!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 696
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: El Presidente....

Berichtdoor turboyeast » za 20 mar 2021, 08:45

Sexy hoor! Maak me alleen op lange termijn een beetje zorgen om dat kleine frummel-pressostaatje. :?
Dat kleine frummel pressootje kan 16 ampere voeren, oftewel 3600 Watt. Aangezien het element maar 2400 Watt is, zou dit toch prima moeten gaan. Enne, als-ie na 10 jaar kaputt gaat zijn de vervangingskosten iets meer dan een tientje. Die Sirai's zijn vooral goed voor 3-fasen.
Als de wijk maar nog licht heeft ... :mrgreen:
Anders hoop ik enkel dat je in een andere wijk van Nijmegen zit ;)
Als je 's avonds rond 20.00 de buitenverlichting ziet knipperen, weet je dat je in de buurt zit...haha.
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

Marc O.
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 23:30
Locatie: Zell am Ziller

Re: El Presidente....

Berichtdoor Marc O. » za 20 mar 2021, 12:07

Prachtig apparaat. Zag toevallig net deze op Marktplaats staan: https://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en ... chine.html (niet van mij, heb er geen belang bij). Dan moet ik me beheersen om niet te gaan bieden. Wat een prachtige machines zijn dat. Helaas iets duurder dan wat ik aan een halfautomaat wil uitgeven.
Laatst gewijzigd door Marc O. op za 20 mar 2021, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: El Presidente....

Berichtdoor Pti » za 20 mar 2021, 12:45

Mooi hoor met die heldere ruit! Best goedkoop ook voor een gerestaureerde machine.

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: El Presidente....

Berichtdoor gilleko B. » wo 31 mar 2021, 08:30

Prachtig apparaat. Zag toevallig net deze op Marktplaats staan: https://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en ... chine.html (niet van mij, heb er geen belang bij). Dan moet ik me beheersen om niet te gaan bieden. Wat een prachtige machines zijn dat. Helaas iets duurder dan wat ik aan een halfautomaat wil uitgeven.
Er staan er zelfs 2 naast elkaar.

Afbeelding


Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 696
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: El Presidente....

Berichtdoor turboyeast » do 22 apr 2021, 21:27

LS.,
Mea culpa, deze mooie President staat al een paar weken espresso's te stampen bij haar nieuwe eigenaar. Ik ben vergeten een paar eind-resultaat-foto's te maken, maar dat maak ik dit weekend nog even goed.
Cheers, TY
-------------------------------------------------------

Let's gobblefunk

Gebruikersavatar
turboyeast
Berichten: 696
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:58
Locatie: Havanna aan de Waal

Re: El Presidente....

Berichtdoor turboyeast » ma 26 apr 2021, 21:33

LS.,
Zoals beloofd, een laatste toegift van deze twee "brothers in arms", de Presidenten.
Emotie bij de gelukkige eigenaar...onbeschrijfelijk mooi. Eén van deze twee Presidenten (de linker) gaat in dienst bij Restaurant Regent in Nijmegen (Hertogplein).
Het verhaal gaat dat als je het codewoord "Koffiepraat" noemt, je een gratis espresso krijgt... ;)
Cheers, TY

Afbeelding

Afbeelding
-------------------------------------------------------

Let's gobblefunk


Terug naar “Restaureren/Reviseren Espressomachines”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten