Delonghi Magnifica S regelmatig in storing

Heb je een echte schuurvondst gedaan en ga je de door jou gevonden parel opknappen? Laat ons in dit topic met je meekijken!
Perla
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 okt 2022, 09:48

Delonghi Magnifica S regelmatig in storing

Berichtdoor Perla » za 15 okt 2022, 10:53

Bij het inschakelen van het toestel maakt hij soms harde geluiden en tikken waarna hij in storing gaat: Icoontje waterkan brandt continu, icoontjes afvalbakje en driehoek knipperen

Het is alleen op te lossen door het apparaat volledig uit te schakelen (stekker eruit). Soms gebeurt dit een paar keer achter elkaar en soms is het meteen weer goed.

Er wordt hier weinig koffie gedronken, twee cappuccino per dag. Soms zit er weken tussen een storing. Soms paar dagen achter elkaar.

Wat ik zelf al gedaan heb is de Z groep reinigen en invetten incl het schroefdraad. Op dit forum lees ik dat ik eigenlijk de o-ringen zou moeten vervangen. Voor ik dat doe ben ik benieuwd of iemand deze storing herkent.

Enige idee in welke richting ik het moet zoeken? Apparaat gaat richting de 10 jaar oud gok ik dus als het klaar is dan is het klaar. Maar zonde om iets weg te gooien wat misschien nog makkelijk gerepareerd kan worden.

Terug naar “Restaureren/Reviseren Espressomachines”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron