Conti prestina (door Bravilor)

Heb je een echte schuurvondst gedaan en ga je de door jou gevonden parel opknappen? Laat ons in dit topic met je meekijken!
Gebruikersavatar
grad
Berichten: 233
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 15:36
Locatie: Eindhoven

Re: Conti prestina (door Bravilor)

Berichtdoor grad » wo 01 apr 2015, 16:20

Mooi gedaan,ben heel benieuwd hoe je nieuwe XXXXXXX eruit gaat zien :lol: :lol: :lol:
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje

Gebruikersavatar
Klush
Berichten: 31
Lid geworden op: do 13 feb 2014, 21:40
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Conti prestina (door Bravilor)

Berichtdoor Klush » wo 01 apr 2015, 22:03

Had afgelopen zaterdag de eerste glimpen van deze machine mogen opvangen. Wederom een erg gaaf resultaat! Ben zeer benieuwd naar het espresso resultaat. Ik kom snel een bakkie doen :D
Carimali Uno, Carimali M1, Behmor 1600, Bodum Santos vacuum, Leopold Vienna cafetiere, Bialetti Kitty

Gebruikersavatar
Spironski
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma 03 mar 2008, 16:52
Locatie: Groningen

Re: Conti prestina (door Bravilor)

Berichtdoor Spironski » do 02 apr 2015, 19:29

Nauwelijks te geloven dat de machine van het eerste plaatje dezelfde is als die van het laatste plaatje!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

FRQ
Berichten: 3
Lid geworden op: za 19 mar 2016, 02:55

Re: Conti prestina (door Bravilor)

Berichtdoor FRQ » zo 20 mar 2016, 03:37

Even een topickick van jewelste in het licht van mijn eigen projectje.

Geweldig resultaat.

Wat het isoleren van de boiler betreft, zou je nog steeds voor 19mm Armaflex opteren? Waar is dit te vinden in BE/NL? Ik heb wel wat online gevonden aan best dure prijzen per m². Zijn er goede, gangbaardere alternatieven?


Terug naar “Restaureren/Reviseren Espressomachines”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron