Tip

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6426
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Tip

Berichtdoor cremalover » di 25 okt 2022, 13:57

Ik heb nu drie dagen alleen filterzooi van deAldi gedronken. Drink met werklui in huis mee.
Net weer eens een espresso met theelepel melk gemaakt.
Wat een sensatie!
Misschien moet je af en toe je smaakzin een beetje irriteren om daarna het goeie spul beter te waarderen.

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2210
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Tip

Berichtdoor omeCo » di 25 okt 2022, 14:01

Ik heb nu drie dagen alleen filterzooi van deAldi gedronken. Drink met werklui in huis mee.
Net weer eens een espresso met theelepel melk gemaakt.
Wat een sensatie!
Misschien moet je af en toe je smaakzin een beetje irriteren om daarna het goeie spul beter te waarderen.
Goeie tip! Ik ga meteen werklui inhuren!

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15109
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Tip

Berichtdoor fransg » di 25 okt 2022, 14:04

Goeie tip! Ik ga meteen werklui inhuren!
;-)

Ik zou twee schilders hebben zondag, dus contant geld in huis gehaald. Ze zegden op het laatste moment af, toen ik samen met mijn oudste dochter de hele boel al aan de kant had, los van de wanden, alle snoeren los etc. Duurde een goed deel van de dag eer alles weer op zijn plek stond en internet en alles weer was aangesloten. Toen dee de espressomachine het ook weer. Erg lekker.

En grootste voordeel: het geld heb ik nog!

De rest van het jaar vraag ik die jongens niet meer en volgend jaar ook niet ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

maurice1
Berichten: 347
Lid geworden op: za 13 aug 2022, 16:30

Re: Tip

Berichtdoor maurice1 » za 05 nov 2022, 12:08

Is inderdaad een goeie. Als ik een tijdje bij mijn ouders of schoonfamilie ben drink ik altijd Nespresso, Senseo etc..
Eerste espresso daarna uit mijn eigen machine smaakt dan altijd verrukkelijk!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Tip

Berichtdoor gilleko B. » za 05 nov 2022, 12:36

Ja dat is smart thinking om je weer met beide koffiepoten op de grond te zetten. Eerst een senseo en dan uit je eigen masjien. En je telt je zegeningen weer.





Terug naar “Filter, French press, Mokkapot etc.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten