Notificaties op het forum werken niet bij mij.

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
Geenstijl
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 15 jul 2022, 17:12

Notificaties op het forum werken niet bij mij.

Berichtdoor Geenstijl » ma 18 jul 2022, 12:04

Beste KP,

Ik ben graag actief op het forum, maar het stoort me voorlopig dat ik geen meldingen krijg in mijn interface hierop de website.

Notifacties via de mail is vervelend, maar dat werkt wel.

Maar ik krijg ze niet aan, op deze website. Iemand tips of tricks?

het valt me ook op dat ik de 3e rij niet kan aanvingen, versturen waarna ze weer blanco zijn.

Ik lees erg graag mee op dit forum, maar wil wel graag notificaties ontvangen.
Schermafbeelding 2022-07-18 om 12.02.13.png

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13251
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Notificaties op het forum werken niet bij mij.

Berichtdoor bobbee » ma 18 jul 2022, 12:37

Dit heeft met de forumsoftware te maken en wellicht jouw browser instellingen. Hoe dat precies werkt en of het werkt zoals jij wilt weet ik niet.

Als het niet werkt met meldingen via de browser zul je het moeten doen met meldingen via email.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
Geenstijl
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 15 jul 2022, 17:12

Re: Notificaties op het forum werken niet bij mij.

Berichtdoor Geenstijl » ma 18 jul 2022, 12:48

Dit heeft met de forumsoftware te maken en wellicht jouw browser instellingen. Hoe dat precies werkt en of het werkt zoals jij wilt weet ik niet.

Als het niet werkt met meldingen via de browser zul je het moeten doen met meldingen via email.
Doe jij dit ook via de email, of ontvang jij 'meldingen' rechts bovenin bij dat 'belletje icoon' naast het profielfoto, en onder het 'loguit' icoontje hier op de website?

Hoef geen geluid notificaties, maar wel graag zoals boven omschreven

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15053
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Notificaties op het forum werken niet bij mij.

Berichtdoor fransg » ma 18 jul 2022, 13:02

Ik denk dat je gewoon even moet uitproberen wat voor jou wel en niet werkt in diverse browsers. Notitieficaties bijvoorbeeld moeten ook maar net zijn toegestaan op jouw laptop/browser.

Ik doe het gewoon met email notitieficaties.

Je kunt ook in de browser zoeken op 'ongelezen' berichten en die URL dan bewaren en telkens refreshen maar dat doe ik geeneens.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron