Wat drink je nu?

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor bobbee » za 28 jan 2023, 20:57


[


Afbeelding
NIIICE POUR MISTER! Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5630
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor gilleko B. » za 28 jan 2023, 21:50

Thank you, just do a few simple things right and Bob is your uncle. Koffie op zijn Brandzaak's gebrand, inderdaad zoals op de site reeds vermeld, chocolade en hazelnoot ietwat kruidig. Erg lekker voor in de melk.




Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor we tigers » zo 29 jan 2023, 16:57

Een ordinair blikje Illy uit de supermarkt. Ik ben een week ziek geweest; kwam niet uit met branden in een koude schuur en de bestelde bonen van pti zijn nog te vers om al te gebruiken, dus ik viel terug op deze oude bekende.
Eigenlijk wel grappig. Ik had deze nog niet uit de Strega gedronken, en die maakte er een beter bakje van dan ik me kon herinneren. Ook meteen tal van flashbacks naar de talloze reizen naar Italië. Zowel privé als de vele schoolreizen die ik met een vriend van me heb georganiseerd. Grappig hoe smaak dat kan triggeren.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
Madencio
Berichten: 558
Lid geworden op: wo 17 jun 2020, 14:00
Locatie: Alkmaar

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor Madencio » ma 30 jan 2023, 06:56

Ik was afgelopen week in Utrecht en heb deze Pergamino Caracolito van Van Pommeren emeegenomen. Echt een lekkere espresso, de cacao proef je terug met een hint van speculaas. Prima eerste espresso van de dag
PXL_20230130_055416217.MP.jpg
Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

... / DF83

Gebruikersavatar
Ypuh
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 02 mei 2021, 23:18

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor Ypuh » ma 30 jan 2023, 14:43

Een ordinair blikje Illy uit de supermarkt. Ik ben een week ziek geweest; kwam niet uit met branden in een koude schuur en de bestelde bonen van pti zijn nog te vers om al te gebruiken, dus ik viel terug op deze oude bekende.
Eigenlijk wel grappig. Ik had deze nog niet uit de Strega gedronken, en die maakte er een beter bakje van dan ik me kon herinneren. Ook meteen tal van flashbacks naar de talloze reizen naar Italië. Zowel privé als de vele schoolreizen die ik met een vriend van me heb georganiseerd. Grappig hoe smaak dat kan triggeren.
Mogelijk moeten we als branders ons verenigen in een noodvoorraad voor als je niet aan branden toekomt. Ik kom er ook niet altijd aan toe, maar weiger dan 2 kg gebrand online te bestellen of naar de supermarkt te gaan. Wel zou ik dan een 250-500gr zakje voor nood van een mede-Koffieprater uit willen proberen. Als thuisbrander kun je zo weer wat ervaring opdoen.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor bobbee » ma 30 jan 2023, 14:59

Voorraadje in de vriezer verpakt per 18 gram bijvoorbeeld. Zo uit de vriezer in de maler en lekkere verse koffie. Ik heb een doos met porties zo in de vriezer liggen. Al aantal keren gebruik van gemaakt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

coffeetoffee
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 30 jan 2023, 10:21

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor coffeetoffee » wo 08 feb 2023, 15:53

MOD BREAK!

Bericht verwijdert door de automatische spam verwijderaar de spam-Bob.

(bericht aan dit lid;

Stel jezelf netjes voor. Deel je webshop in het daarvoor bestemde topic maar gelieve geen toneelstukjes op te voeren met een onzin verhaal.)

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2210
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor omeCo » do 09 feb 2023, 09:06

Ik zie op Instagram een post langs komen van Little Roastery (nooit van gehoord ): €5 korting op je eerste bestelling met de code: proefkorting.

Dat je het weet.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor bobbee » do 09 feb 2023, 09:16

Ik zie op Instagram een post langs komen van Little Roastery (nooit van gehoord Afbeelding): €5 korting op je eerste bestelling met de code: proefkorting.

Dat je het weet.
Vind ik uiteraard goede aanbieding l, maar moet vanuit het forum consequent zijn en vragen of je dit soort aanbiedingen in het topic daarvoor plaatst omdat je er werkzaam bent. AfbeeldingAfbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2210
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor omeCo » do 09 feb 2023, 09:25

Ik zie op Instagram een post langs komen van Little Roastery (nooit van gehoord Afbeelding): €5 korting op je eerste bestelling met de code: proefkorting.

Dat je het weet.
Vind ik uiteraard goede aanbieding l, maar moet vanuit het forum consequent zijn en vragen of je dit soort aanbiedingen in het topic daarvoor plaatst omdat je er werkzaam bent. AfbeeldingAfbeelding
Zeker zal ik dat doen. Ik wist dat eerlijk gezegd niet. Kan jij het verplaatsen? Of verwijderen, ook prima.

Kleine nuancering: ik werk niet bij de branderij. Ik hang er een paar uur per week rond en doe wat als het lukt. Maar wat ‘warm hart toedragen ‘ betreft had ik een betrokken werknemer kunnen zijn Afbeelding


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron