Re: Wat drink je nu?

4382
Rosanne schreef: za 04 nov 2023, 20:31 Ik was laatst bij Cafecito in Amsterdam. Zij worden best veel gehyped op social media dus wou daar ook wel een keer wat proberen. Een medium Brazilië boon geblend met Peru. Ik vond hem aangenaam en heb een zakje bonen voor thuis meegenomen IMG_3062.jpeg
Die zet ik op de lijst.

Re: Wat drink je nu?

4384
Aldorean schreef:
Rosanne schreef: za 04 nov 2023, 20:31 Ik was laatst bij Cafecito in Amsterdam. Zij worden best veel gehyped op social media dus wou daar ook wel een keer wat proberen. Een medium Brazilië boon geblend met Peru. Ik vond hem aangenaam en heb een zakje bonen voor thuis meegenomen IMG_3062.jpeg
Die zet ik op de lijst.
Leuk! Ze hebben 3 vestigingen in Amsterdam
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

Re: Wat drink je nu?

4385
Fuckoffee! [emoji23]

Hebben jullie die mooie koffie zien van Black&Bloom? Als spicekix op is gaan deze eraan! Ruiken nu al heel lekker bessig!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Wat drink je nu?

4386
bobbee schreef:Fuckoffee! [emoji23]

Hebben jullie die mooie koffie zien van Black&Bloom? Als spicekix op is gaan deze eraan! Ruiken nu al heel lekker bessig!
Mooi om te lezen, door leuke manier waarop Die Spice Kix bonen binnen dit forum is opgepakt, heb ik inmiddels weer veel opgestoken over relatie filterkoffie en lightroasts.

[emoji477]️

Re: Wat drink je nu?

4387
bobbee schreef:Fuckoffee! [emoji23]

Hebben jullie die mooie koffie zien van Black&Bloom? Als spicekix op is gaan deze eraan! Ruiken nu al heel lekker bessig!
Bedoel je 'Zwart en Bloeien' uit Groningen? Ja, prachtig, niets gaat boven Groningen, toch :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, TM Sculptor 064S, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/

Re: Wat drink je nu?

4388
Rosanne schreef:Ik was laatst bij Cafecito in Amsterdam. Zij worden best veel gehyped op social media dus wou daar ook wel een keer wat proberen. Een medium Brazilië boon geblend met Peru. Ik vond hem aangenaam en heb een zakje bonen voor thuis meegenomen
IMG_3062.jpeg
Ik zie ook een kloppertje tbv matcha thee!

[emoji477]️

Re: Wat drink je nu?

4389
namor schreef:
bobbee schreef:Fuckoffee! [emoji23]

Hebben jullie die mooie koffie zien van Black&Bloom? Als spicekix op is gaan deze eraan! Ruiken nu al heel lekker bessig!
Bedoel je 'Zwart en Bloeien' uit Groningen? Ja, prachtig, niets gaat boven Groningen, toch :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Deze...vandaag uit Groningen meegenomen.

viewtopic.php?p=167354#p167354
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Wat drink je nu?

4390
bobbee schreef:
namor schreef:
bobbee schreef:Fuckoffee! [emoji23]

Hebben jullie die mooie koffie zien van Black&Bloom? Als spicekix op is gaan deze eraan! Ruiken nu al heel lekker bessig!
Bedoel je 'Zwart en Bloeien' uit Groningen? Ja, prachtig, niets gaat boven Groningen, toch :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Deze...vandaag uit Groningen meegenomen.

viewtopic.php?p=167354#p167354
Nicaragua is altijd lekker! Maar, sorry, ga verder het niet lezen, bah engels :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, TM Sculptor 064S, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/