Re: Wat drink je nu?

4151
Heeft er nog iemand een goed adresje voor bonen in Amsterdam? Normaal haal ik altijd bonen bij het hoofdkwartier naar die zijn morgen gesloten. Dus mocht er iemand suggesties hebben voor een zak goede, vers gebrand (geen hipster) bonen dan hoor ik het graag! Liefst zaterdag geopend.

Mvg

Re: Wat drink je nu?

4152
Er staat hier ergens op het forum en Google maps topic met alle Koffie Adressen van Nederland. Amsterdam is de grootste vergaarbak van goede koffiebranders.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Wat drink je nu?

4155
Tekork schreef: zo 27 aug 2023, 12:49
fransg schreef:Koekje

IMG_6147.jpeg
Lijkt niet van eigen deeg
Klopt ;-=)

Is Verkade Mini Nizza kaneel "met een laagje suiker" -- "lekker knapperig" - "nieuw!" 160g koel en droog bewaren
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Wat drink je nu?

4160
Van David van het Brandhuys heb ik een proefzakje gekregen, Flores, deze komt uit Indonesië. De notige walnoot en cacao smaak blijft lang in de mond hangen. Vertaald naar chocolade tonen als ik het zo mag uitdrukken. Net zoals de Malabar komt deze koffie eerst met dikke mooie druppels uit het apparaat. Niet alleen een genot voor het oog maar zeker ook de smaak. Ik ga deze weer bestellen.
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven