Re: Wat drink je nu?

4221
gilleko B. schreef: di 12 sep 2023, 19:57 Dit keer niet veel te licht gebrande hippe kutzooi[emoji6], maar Colombia El Meson washed van het Hoofdkwartier. Etzmax liep niet vast, die houdt niet van die hippe....
Moet nog even liggen, trotzdem [emoji39]

Voor mij geen lightroasts meer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


[emoji477]️
Gelukkig was ik maandag weer terug op mijn ouwe vertrouwde honk, voelde goed om me gewoon weer met de geuren en kleuren van de koffiebranderij te omringen en de achterstand wat weg te werken. Deze week donderdag ook weer branddag en dan vanaf volgende week langzaam aan weer terug naar het oude normaal.

Re: Wat drink je nu?

4222
Pti schreef: Gelukkig was ik maandag weer terug op mijn ouwe vertrouwde honk, voelde goed om me gewoon weer met de geuren en kleuren van de koffiebranderij te omringen en de achterstand wat weg te werken. Deze week donderdag ook weer branddag en dan vanaf volgende week langzaam aan weer terug naar het oude normaal.
Is er iets ergs gebeurt? Of ziek geweest?
Anyway, sterkte dan!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Wat drink je nu?

4225
Pti schreef:Dankjewel! Ja plotseling overlijden in de familie, heel dichtbij, nare situatie en daarom weekje dicht geweest.
Meen je niet, hè bah! Hou jullie taai en sterkte met het verlies.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Wat drink je nu?

4226
gilleko B. schreef: di 12 sep 2023, 20:54 Vervelend, heb je nog die Speedster, ik ben de boel aan het opruimen voor plek in mijn koffiehoek, stuur ik wat op.

[emoji477]️
Ja die heb ik zéker nog en die gaat wat mij betreft ook niet zomaar weer weg ;)
bobbee schreef: Meen je niet, hè bah! Hou jullie taai en sterkte met het verlies.
Dankjewel, het leven zit soms vol met lelijke verrassingen...

Re: Wat drink je nu?

4230
Pti schreef: di 12 sep 2023, 20:27 Gelukkig was ik maandag weer terug op mijn ouwe vertrouwde honk, voelde goed om me gewoon weer met de geuren en kleuren van de koffiebranderij te omringen en de achterstand wat weg te werken.
Een mooie vertrouwde omgeving, mooi werk om te doen waar je heel goed in bent, samenwerken met een goede kameraad, zulke dingen geven houvast.

Gecondoleerd en sterkte, op naar betere tijden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino